obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Reclame in webmail mailbox
Tiger
In IE had ik geen reclame in de webmail maar na de update van Windows 10 Edge wel en na Chrome geinstalleerd te hebben heb ik ook geen reclame in de webmail omdat ik ook Adblock Plus heb maar in Windows 10 Edge werkt deze niet.
De witte vlakken storen mij niet want alles is duidelijk te zien en te lezen alleen de reclame van Online was irritant.
 
mags29
Door dat witte vlak is er een stuk van 5 cm op mijn scherm niet bruikbaar. Aangezien ik "maar" en 17" scherm heb, is dit heel veel: de kolommen zijn nu zo smal, dat afzenders en onderwerpen van mails maar half zichtbaar zijn.
 
Tiger

Quote

mags29 schreef:

Door dat witte vlak is er een stuk van 5 cm op mijn scherm niet bruikbaar. Aangezien ik "maar" en 17" scherm heb, is dit heel veel: de kolommen zijn nu zo smal, dat afzenders en onderwerpen van mails maar half zichtbaar zijn.

Ik heb zelf een 17 inch laptop en als ik dubbelklik op een mail kan ik ruim voldoende zien en lezen dit is dan persoonlijk.
Er bestaat ook nog iets als pagina grootte instellen ook dat is persoonlijk.
Zelf heb ik de pagina ingesteld op 125 % en ben tevreden met wat ik dan zie.
 
mags29

Quote

Tiger schreef:

Quote

mags29 schreef:

Door dat witte vlak is er een stuk van 5 cm op mijn scherm niet bruikbaar. Aangezien ik "maar" en 17" scherm heb, is dit heel veel: de kolommen zijn nu zo smal, dat afzenders en onderwerpen van mails maar half zichtbaar zijn.

Ik heb zelf een 17 inch laptop en als ik dubbelklik op een mail kan ik ruim voldoende zien en lezen dit is dan persoonlijk.
Er bestaat ook nog iets als pagina grootte instellen ook dat is persoonlijk.
Zelf heb ik de pagina ingesteld op 125 % en ben tevreden met wat ik dan zie.


Het bericht zelf lezen gaat wel, maar ik had het over het mailoverzicht in de Inbox.
Zoomen is geen optie, want dan wordt het te klein om nog comfortabel te kunnen lezen.
 
Tiger
Oke dat is dan persoonlijk ik heb bij 125% pagina grootte een goed overzicht maar in principe heb je gelijk het zou in elk geval beter zijn als die balken er niet waren.
En eigenlijk ziet de pagina indeling van de webmail er een beetje uit als de pagina van dit forum.
 
mags29

Quote

Tiger schreef:

Oke dat is dan persoonlijk ik heb bij 125% pagina grootte een goed overzicht maar in principe heb je gelijk het zou in elk geval beter zijn als die balken er niet waren.
En eigenlijk ziet de pagina indeling van de webmail er een beetje uit als de pagina van dit forum.


Is vast geen toeval:-)
 
Tiger
Vergeet dat toeval dan maar want dit forum is volledig onafhankelijk van Online en wordt gerund door vrijwilligers die aan leden van dit forum ondersteuning geven.
Dit is een misvatting van velen die nog altijd denken dat dit forum van Online zelf is.
 
mags29
Sorry, ik wilde niemand beledigen, maar het lijkt mij niet helemaal onlogisch dat een forum dat over Online gaat lijkt op de website/webmail van Online. Wie het forum dan ook moge runnen..
 
Tiger

Quote

mags29 schreef:

Sorry, ik wilde niemand beledigen, maar het lijkt mij niet helemaal onlogisch dat een forum dat over Online gaat lijkt op de website/webmail van Online. Wie het forum dan ook moge runnen..

Nee hoor jij beledigd niemand ik gaf gewoon aan dat die indeling leek op de layout van dit forum.
Het enige probleem is dat veel mensen denken dat dit forum van Online zelf is maar als je helemaal onderaan deze pagina kijkt zie je 15 gebruikers forums die ook los van de provider staan.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Reclame in webmail mailbox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Webmail is heel erg traag Algemeen : 1 09 dec 2018
Webmail inbox exporteren Algemeen : 2 20 jul 2016
webmail werkt slecht Email : 5 17 nov 2015
Webmail Helpdesk : 3 20 jul 2015
Advertentie