obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
traag internet
raja
Goedendag allen.

Ik heb probleem met mijn internet. Ik haal maar 4 tot 5 mb per terwijl ik eerder altijd op 30 mb zat. Ik heb van alles geprobeerd. Van wifi naar bekabeld en de modem reset. Virus/spyware scanner, maar niets wil helpen.

Ik heb dit abonnement nu half jaar en heel wat problemen gehad met opleveren en nu dit. Ik heb een zyxel modem VMG8324-B10A en ik zie wel dat het tot 60 mb aan kan dit modem en ik heb 30mb abo en dit kreeg ik ook tot 2 a 3 dagen terug. Ik heb zelf een vermoeden dat de modem kapot is, omdat na restart klan ik maar niet op internet en krijg ik een melding van cannot connect to internet en check your isp or wlan settings.

Wie heeft hier raad? Want ik gebruik internet voor bv skype en zelfs dat gaat nu moeizaam.

EDIT: Met de upload is er niks aan de hand.
 
Johannis B
Ik heb het probleem ook. Pas internet Extra 30 MB abonnement afgesloten. Tot nu was de snelheid in orde. Vandaag ineens 4 mb ds. Upload is bij mij ook in orde. De modem was vandaag op de grond gevallen, maar ik denk niet dat het daar aan ligt. Schijnt gewoon goed te werken. Op website Online geen melding over storing aangetroffen. Maar daar lijkt het nu toch wel op...
 
Zoddie
Vandaag hetzelfde probleem.
Normaal download ik met 1.8-2.0 MB per seconde.

Vandaag de hele dag al max 450kb/s

Modem al opnieuw opgestart maar helpt niet.
 
hummy50
Lotgenoten,

Is jullie probleem inmiddels opgelost?
Heb het probleem sinds maandag nu 4 Mb, was rond de 30 Mb.
Daarnaast werkt mijn telefonie ook niet meer.
 
eric
Goede middag,

Hier het zelfde probleem als bovenstaand 4mb download i.p.v 50mb.
Iemand al een oplossing?
 
Johannis B
Nee, bij mij ook nog steeds 4 MB. Ik heb vandaag contactformulier op website Online ingevuld.
Zag gisteren op de website van Consumentenbond dat het vaker voorkomt. En dat de klantenservice niet altijd adequaat reageert. We zullen zien...
 
hummy50
Ik heb afgelopen woensdag de helpdesk gebeld, het probleem zou worden doorgeschoven naar de technische dienst. Dit kon tot 5 werkdagen duren. Toen was er overigens nog geen sprake van meerdere klachten.

Overigens typisch Online om niets op de website te vermelden, nu laten ze eerst mensen een half uur aan de helpdesk wachten inclusief de bijkomende kosten.
 
eric
Ik moet zeggen dat we zelden of nooit problemen hebben met online ook de service vindt ik niet verkeerd.
Verder zie ik dat de helpdesk vandaag gesloten is.
Morgen toch maar even contact opnemen.
 
raja
Niemand hier die een oplossing heeft of weet wat er aan de hand kan zijn?

Moet ik ze nu weer een uur gaan bellen of is dit een storing en zijn ze ermee bezig?
Is er hier niemand van online zelf?
Een "webcare" medewerker?
Iemand die ik mijn gegevens kan sturen en die het aangeeft bij online?
Ik heb ondertussen zeker 100 euro aan kosten gemaakt bij online voor het bellen naar klantenservice in die jaren dat ik klant bij ze ben.
 
Johannis B
Oh Raja... Cool

Nooit bellen. Gebruik altijd het contactformulier en als men van voren niet weet of men van achteren leeft dien je gewoon een klacht in en dan bellen ze jou.

Wat ook helpt om ergernis binnen de perken te houden is geregeld van provider veranderen. Als je na een jaar of twee weer bij Online terugkeert ben je veel shit alweer vergeten. ROFL
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'traag internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Advertentie