obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
modem doet niks meer pas 6 dgn oud
roger1972
heb vorige week dinsdag men nieuwe modem ontvangen merk huawei gisterochtend kreeg ik de melding u bent niet aangesloten op het internet lampjes branden ook niet dus heb ik de aan/uit knop ingedrukt en toen deed die totaal niks meer pas 6 dgn oud heb nu men oude modem weer aangesloten is al 6 jr oud en werkt nog altijd mail verstuurd via het online contacten formulier maar eer ik een keer trug word gebeld is het een jaar later iemand met hetzelfde problweem of een oplossing thx alvast

Lutz
Je kan alleen met Online zelf contact opnemen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson

roger1972
heb al met ze gebeld krijg een nieuw modem opgestuurd word vandaag verstuurt

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'modem doet niks meer pas 6 dgn oud', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Waardeloos MODEM Algemeen : 1 30 jun 2019
Modem in Bridge mode voor internet en TV Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 05 mei 2019
Zyxel modem herstart regelmatig. Zyxel configuratie en problemen : 6 11 mrt 2019
Gratis af te halen: ADSL2+/VoIP modem (TP-Link TD-VG3631) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 8 24 dec 2018