obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier een storing in uw digitale tv ontvangst of verdwenen zenders.
 Onderwerp afdrukken
Zwart beeld, wel menu
Rchell
Hallo allem,

Gezien de klantenservice gesloten is vraag ik het hier maar. Mijn TV is goed aangesloten, heb vanmorgen nog gekeken. Nu staat zowel ontvanger als tv aan, op juiste kanaal (HDMI1) en ik heb zwart beeld. Bij zappen krijg ik keurig de TV gids onder in beeld. Ook na reset van modem even vol beeld (online reclame zeg maar) en daarna zelfde probleem. Kabels zijn nagekeken en in orde. HDMI kabel vervangen door andere heeft ook geen effect..

Iemand een idee wat er aan de hand is?

Bij voorbaat dank voor de hulp!
 
Rchell
Even een edit: Ik kan wel gewoon opnames afspelen.... ?!
 
Lutz
Verandert dat indien je de ontvanger opnieuw gaat opstarten?

Verder kan ik je deze draad aanbevelen: http://online.gebruikers.eu/forum/vie...post_50635

Bijna hetzelfde verhaal, maar een nieuwe klant.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zwart beeld, wel menu', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Blokjes in beeld opnemen pauzeren en begin gemist Digitale TV storing : 12 30 sep 2018
Stilvallend beeld, haperende opname afspelen Digitale TV storing : 5 30 sep 2018
Slecht beeld bepaalde kanalen Digitale TV storing : 6 22 apr 2018
Slecht tv beeld Zyxel configuratie en problemen : 3 13 nov 2015
Beeld storing met nieuwe tv Digitale TV storing : 26 27 aug 2015
Advertentie