obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe klant, geen internet , wel factuur
tellme
Ik maak gebruik van Online voor het tarief van de eerste 12 maanden voor 9,95 en daarna 12 maanden voor 24,95

Bij oplevering van 10 juli betaal ik tot 31 juli 17,71 ??? dat is beslist geen 9,95 €.
Het idiote is ook nog dat ik tot op heden geen internet heb ondanks 3x invullen van Contacformulier en nu heb ik na 2x bellen de toezegging van een monteur voor as woensdag de 22ste.
Nu heb ik het verzoek gedaan middels het contactformulier !!! tot credit van de 17,71 € aangezien ik nog steeds gee internet heb van Online.
Wordt vervolgd, ik wacht af en zal hun beichtgeving over dit issue hier melden.


CONTACTFORMULIER:

Datum: 20 07 2015 16:30

Beste Kantenservice

Over de factuur van Juli moet ik voor de periode van 10/07 tot 31/07 17,71€ betalen. Dit lijkt mij niet correct aangezien ik nog steeds geen gebruik maakt van jullie dienst, een abonnement heb afgesloten voor 9,95€ voor de eerste 12 maanden (dus geen 17,71 € !), jullie internet werkt momenteel niet ondanks 3 maal het contact formulier invullen en uiteindelijk telefonisch contact met als resultaat vandaag dat as. woensdag een monteur van Online langskomt, dus ik mag blij zijn als ik vanaf 1 augustus WEL van de internet dienst van Online kan gebruikmaken.
Aangezien ik vanaf 10 juli nog (steeds) geen internet heb van Online en het inmiddels 10 dagen later is en ik nog steeds geen internet heb van Online dient dit bedrag van 17,71 € gerestitueerd te worden, een credit nota is op zijn plaats.

Mvg
Alex Cotino

NOTA
Open saldo na de laatste nota € 0
Registratievergoeding € 29,95
Actiekorting Registratievergoeding € -29,95

Internet Extra 10/07/2015 31/07/2015 € 17,71
Internet Extra 01/08/2015 31/08/2015 € 24,95
Actiekorting internet Extra 01/08/2015 31/08/2015 € -15

Totaalbedrag € 27,65
 
nokowow
Dit forum is niet voor deze klachten !!

Neem contact op met Online !

Dit Bye-sadkan een gebruiker{ers} ook niet oplossen . hoe graag iedereen dit ook wil en zou Whistlwillen

Lees de forum regels : Van en Voor gebruikers...
Op een dag Had ikGrin Online....
Eindeloos GenietenWink
Nu ZiggoFrown en weer ex klant TelfoZip Itrt en Online
 
tellme

Quote

nokowow schreef:

Dit forum is niet voor deze klachten !!

Neem contact op met Online !

Dit Bye-sadkan een gebruiker{ers} ook niet oplossen . hoe graag iedereen dit ook wil en zou Whistlwillen

Lees de forum regels : Van en Voor gebruikers...



Online Gebruikers Groep voor hulp en informatie over de diensten van Online.
Andere internet provider forums vindt u op www.gebruikers.eu.

Hun contactformulier wordt niet echt serieus genomen, zo mijn ervaring, verder zal ik de afwkkeling van mijn ervaring ook laten weten middels dit forum.
Zeer informatief voor anderen dunkt me.
 
nokowow
En daar is het voor !!

om te lezen hoe een ander het oplost en ja in jou geval ...

vind ik het wel interessant, hoe het en waar het aan lag en waar en wie wat oplost.

Succes .Boxing met Online
Op een dag Had ikGrin Online....
Eindeloos GenietenWink
Nu ZiggoFrown en weer ex klant TelfoZip Itrt en Online
 
Tiger
Dat je de ervaringen van de afwikkeling met het probleem van Online middels dit forum aan anderen laat weten is prima.
Hoop voor jou dat alles naar tevredenheid wordt opgelost.
Alleen een probleem met Online zelf moet je ook met hun zelf oplossen.
Heb je een verbindingsprobleem met je configuratie dan kan je een topic openen met een duidelijke omschrijving van je probleem dan zijn er leden op dit onafhankelijke forum die meedenken om te proberen om jou probleem op te lossen.
 
tellme
Vandaag monteur langs geweest (Peter, prima kerel !) en heeft in het ISRA punt oranje-wit aangesloten ipv rood en blauw welke actief was voor de Telfort lijn.
Ik heb ook gebruik gemaakt van Online overstapservice en dan zou je ervanuit gaan dat Telfort per 1 augustus stopt en Online actief wordt per die datum, maar prima zo
Echter de 17,71 was ik niet over te spreken, betaal deze maand dus 2 x internet voor 2 providers en dat is niet wat een overstapservice zou moeten inhouden denk ik.....

Met Online gebeld en heb 10 € credit gekregen aangezien ik per vandaag gebruik maak van hun lijn, dat is prima en coulant en heb hiermee ook ingestemd, voor mij is dit probleem dus uit de wereld en ben ik tevreden.

Tot op heden is de vdsl verbinding ook goed, heb tegen de 30 mb download en bijna 3 mb up, dat is meer dan ik verwacht had.
So far so good !!
greetz en happy internet
Gewijzigd door tellme op 22 juli 2015, 17:39
 
Tiger
Weer een tevreden klant fijn dat alles zo opgelost is hoop dat je verbinding blijft zoals die nu is.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe klant, geen internet , wel factuur', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Advertentie