obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Online.nl krijgt toegang tot snellere KPN netwerk.
Wout
Online.nl heeft, net als Tele2, een langjarige overeenkomst gesloten met KPN over de toegang van het vaste netwerk, beter gezegd via DSL. Hierdoor kan men de kwaliteit en snelheid van KPN bieden, maar dan tegen de lage prijzen die Online.nl klanten gewend zijn.
 
Tiger
Super tip Wout hier zullen velen blij mee zijn hier even de link om te lezen.
http://www.emerce.nl/nieuws/online-te...etwerk-kpn

Link klikbaar gemaakt door Lutz
Gewijzigd door Lutz op 23 juli 2015, 18:41
 
Lutz
Maar gaan ze ook de DSLAMS in de wijkkasten plaatsen zoals kpn en dochters het doen, of blijven de DSLAMS in de wijkcentrale?
Een DSLAM is het tegenhanger voor het DSL modem, en hoe korter het afstand tussen DSLAM en DSL modem hoe hoger de snelheid.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
I R Baboon
Het bericht van Telecompaper is beter van kwaliteit.
Daar staat mee info in dan bij veel tech sites die eigenlijk geen tech sites zijn, maar alleen persberichten nablaten.

http://www.telecompaper.com/nieuws/kp...k--1093187

Sowieso zou ik iedereen adviseren om Telecompaper te volgen als je geïnteresseerd bent telecom, internet en netwerken.


Tele2 en Online maken gebruik van het glasvezel netwerk en straatkasten van KPN.
En wordt dus geen apparatuur geplaatst van die twee in de straatkasten.
Overigens zijn ze al daarmee bezig om die diensten af te nemen van KPN.
Alleen is nu dat in een lange termijn contract gezet.
Dus geen schokkend nieuws meer voor de kenners.

Je kan zelf nakijken of er wat gepland staat voor je adres.
https://netco-fpi-info.fourstack.nl
Alleen postcode en huisnummer invullen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Joke Den Haag
Wie o wie kan mij uitleggen waarom ik geen pakket met TV kan krijgen (kopen). Er is tegen mij gezegd dat ik te ver van de centrale af ligt.

Heb het volgende van Netco gekopieerd. Heb op het ogenblik 10Mbit.
Wil ook graag 40 Mbit met TV.
Online mag mijn glasvezel niet gebruiken= van Caiway. Op de site van Online krijg ik wel de melding bij mijn postcode: Gefeliciteerd!
Ga bellen of het klopt, dan wordt er gezegd, nee klopt niet.

Wat
Koper
Beschikbaar
Small green check
Distributiepunt(en)
Gv-ABV, Gv-Twv
Internet Snelheid
50 Mbit/s
iTV
2 HD
Wat
FttH
Beschikbaar
Small red cross
Distributiepunt(en)
Internet Snelheid
-
iTV
-
Technologie
Internet Snelheid
ADSL2+
15 Mbit/s
VDSL2*
50 Mbit/s
Bonding*
-
*
ISDN niet mogelijk bij VDSL en Bonding.
Gewijzigd door Joke Den Haag op 26 juli 2015, 11:55
 
Lutz
Boven aan deze pagina is een grijze balk. Voor daar eens een postcode check uit en post het resultaat hier. Indien je glasvezel van Caiway hebt liggen, dan ziet je toch in het Westland?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Wanabo
Als je caiway glasvezel hebt liggen dan kun je e.v. fiber.nl eens bekijken. Het schijnt dat er in de loop van het jaar nog meer aanbieders komen (kpn?) op de caiway/cbizz glasvezel.

Overigens raad ik fiber.nl niet aan. Zie daarvoor ook het forum op http://caiway.gebruikers.eu.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Joke Den Haag
Dienst Omschrijving Snelheid (max.)
ADSL BBned ATM DSL 2-8Mb/512kb
ADSL2+ BBned ATM DSL 2-8Mb/1Mb
SDSL BBned ATM DSL 1.5Mb/1.5Mb
ADSL2+ BBned Ethernet DSL 4Mb/1Mb
ADSL2+M BBned Ethernet DSL 4Mb/1Mb
B-SDSL.bis BBned Ethernet DSL 6Mb/6Mb
Wijkcentrale

NaamGrinen Haag-Te Werve
Code:Gv-Twv
Afstand:± 3829 meter


Klopt zit in wateringse veld, maar wil geen caiway, erg duur met telefoon.
Zou ook nog stopcontact moeten laten aanleggen en een nieuwe router die geschikt is voor Glas kopen..

Inderdaad kan fiber.nl ook. En inderdaad goedkoper dan Caiway.
Maar heb geen stopcontact waar glas binnenkomt. En de bekabeling naar de TV is vanaf dat punt ook onhandig.
Gewijzigd door Joke Den Haag op 26 juli 2015, 20:28
 
Tiger

Quote

Joke Den Haag schreef:

Wie o wie kan mij uitleggen waarom ik geen pakket met TV kan krijgen (kopen). Er is tegen mij gezegd dat ik te ver van de centrale af ligt.

Heb het volgende van Netco gekopieerd. Heb op het ogenblik 10Mbit.
Wil ook graag 40 Mbit met TV.

De reden hiervan is dat je inderdaad te ver van de wijkcentrale zit je gaf al zelf aan dat de afstand +/- 3829 meter is en dat is te ver voor dat pakket.
Je wilt zelfs 40 Mbit met TV geef je aan echter op die afstand werkt dat niet je zou continue problemen hebben met je verbinding.
 
Joke Den Haag
Snap dan niet dat de KPN en Online, wanneer ik daar de postcode check doe, ze beiden 50 Mbit aangeven.

Zal mijn beneden buren mij eens vragen, want zij gebruiken Telfort + TV.

En daarbij klopt ADSL2 bij bbned niet, want ik zit nu al aan de 10Mbit.
En bij speedtest staat dat ik ongeveer op 2 km van de centrale af woon.
Gewijzigd door Joke Den Haag op 26 juli 2015, 21:48
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online.nl krijgt toegang tot snellere KPN netwerk.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie