obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
problemen met zenders
gerardus24
ik heb sinds kort het basis pakket M7 (internet/telefoon/ tv)van online.
mijn probleem is dat er tussen mijn pakket zenders er veel zenders zitten die buiten mijn pakket vallen.
ik zou deze graag willen verwijderen of verplaatsen,maar wat ik ook probeer het lukt mij niet.
mocht een van jullie met het zelfde probleem zitten en er een oplossing voor weet,laat het me aub even weten.
bij voorbaat dank.
gerardus24
 
Lutz
Ik denk dat de zenderlijst door Online naar je ontvanger wordt gedownloaded.. Ik vrees dat je de gecodeerde stations niet kan eruit halen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
gerardus24
IN IEDER GEVAL BEDANKT VOOR JE ANTWOORD.

GROETEN JOHANNES24
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'problemen met zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Verbergen zenders Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 10 06 jul 2018
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. Klacht over Online : 8 16 mei 2018
Problemen na Upgrade Algemeen : 19 11 dec 2017
Volgorde instellen van voorkeuze TV-zenders Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 2 08 dec 2017
Advertentie