obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
TREURIG!
AlidavanA
Hier zit ik dan als vrouw van 83 jaar, ik probeer om het ongedaan te laten maken, maar de firma Online ziet liever geld dan dat ze ook maar enig begrip tonen!Mijn dochter die hersenletsel heeft en een ziekte die heeft voor mij dat abonnement afgesloten, ik wil dat niet, maar de firma Online toont geen enkele compassie!
Ik heb alleen AOW en kan het niet betalen.
Help mij toch, iemand..AlsjeblieftShock
 
Tiger
Vreemd ik zie dat je als modem de Livebox ingevuld hebt ik dacht dat die niet meer bij de nieuwe abonnementen geleverd werd ???.
 
Lutz
Er klopt iets niet. Een vrouw van 83 jaren, die wel kan internetten, en waar de dochter een abonnement heeft afgesloten? Heeft de dochter dan tekenbevoegdheid?

Maar hier zijn wij een vrijwilligersforum, en niet gerelateerd aan Online. Gezien dat dit een niet technisch probleem is blijft alleen online te bellen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
AlidavanA
Ik ben geen achttien meer en weet niet hoe dat modem heet, sorry mijnheer..
 
Tiger

Quote

AlidavanA schreef:

Ik ben geen achttien meer en weet niet hoe dat modem heet, sorry mijnheer..

Ik weet dat u geen 18 meer bent dat had u al aangegeven maar bij de gegevens die aan de linkerkant staan ingevuld staat dat modem ingevuld dus ik geef alleen maar aan wat daar staat.
En als dat abonnement buiten u om is afgesloten zou ik maar eens bij het juridisch loket informeren om stappen te ondernemen.
Dit is een zaak waar dit forum u niet mee kan helpen.
.
Erg vreemd ik zie na het plaatsen van deze reactie dat links de naam van het modem bij de gegevens is verwijderd.
 
Wanabo
Helaas kan dit forum hierin geen rol spelen aangezien dit een conflikt is tussen u en online. Wij zijn een onafhankelijk forum en kunnen alleen bij technische zaken hulp bieden.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Joke Den Haag
Advertentie in een of ander handelsblad, dat zij geen aankopen mag doen.
 
Tiger

Quote

Joke Den Haag schreef:

Advertentie in een of ander handelsblad, dat zij geen aankopen mag doen.

Beste Joke die advertenties (want er zijn veel bladen)kan ze van haar AOW niet betalen en dat zet verder ook geen zoden aan de dijk.
 
Joke Den Haag
Dat is zo, en iedereen heeft 7 dagen bedenktijd, dus wanneer er een brief binnenkomt, kun je (helaas 7 euro) aangetekend, het contract ontbinden.
 
AlidavanA
Hallo, ik ga mij niet verantwoorden wat ik neer heb gezet voor mijn moeder! zij heeft 7 dochters waaronder degene die dat &^% abonnement heeft afgesloten, hopelijk is het opgelost, maar DANK U WEL.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TREURIG!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie