obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
TREURIG!
AlidavanA
Hoi en mijn moeder heeft geen brief gezien, en als "men"goed kijkt dan kun je zien dat ik al lid ben vanaf 2006. Online is een slechte provider! Wanadoo was stukken beter...en eerlijker..
 
Tiger

Quote

AlidavanA schreef:

Hoi en mijn moeder heeft geen brief gezien, en als "men"goed kijkt dan kun je zien dat ik al lid ben vanaf 2006. Online is een slechte provider! Wanadoo was stukken beter...en eerlijker..

Wat mij toch verbaasd is dat er een topic geplaatst is onder de naam van je moeder en jij gaat ook nog voor haar onder haar naam antwoorden ?????????????.
Over eerlijk gesproken ik heb de indruk dat dit hele verhaal niet klopt.
Je geeft aan dat je al sinds 2006 lid bent waarom antwoord je dan niet onder je eigen lid naam ???.
Dit is wat ik alleen nog hierover kwijt wil ik ga hier verder geen discussie meer over aan.
 
Lutz
Hier gaat een slotje op.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TREURIG!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie