obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier een storing in uw digitale tv ontvangst of verdwenen zenders.
 Onderwerp afdrukken
TV decoder werkt niet ????
tqt
Geachte lotgenoten

Ik heb sinds kort een zyxel router voor abonement internet +TV. Op de TV zie ik de tekst Starting TV Decoder. Ik druk op menu van de TV-decoder-afstandsbediening...er gebeurt niks. Bij het indrukken van elke toets op de tv-decoder-afstandsbediening zie ik de rode LED van de toets "STB" branden en dat is alles .
hebben jullie hier ervaring mee en hoe hebben jullie het opgelost ?
Ik heb net geprobeerd om naar 0900-9515 te bellen twee keer, maar elke keer moet ik zolang wachten dat ik zo moe word van hun achtergrondmuziek
Ik hoop dat jullie mij kan helpen

Bij voorbaat dank ik jullie
TQT
 
Tiger
Kijk eens in het volgende topic naar wat IR Baboon aangeeft.
http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=5701&highlight=tv+decoder&pid=49825#post_49825
 
tqt
alles opnieuw aan en uitzetten heeft gewerkt. dank u wel Tiger
 
Tiger

Quote

tqt schreef:

alles opnieuw aan en uitzetten heeft gewerkt. dank u wel Tiger

Graag gedaan maar als je even op dit forum had gezocht had je het antwoord van IR Baboon ook gevonden.
In elk geval is je probleem opgelost en dat is het belangrijkste.
Het zijn vaak de kleine dingen die het doen.
 
tqt
ik heb gezocht maar dat artikel van IR Baboon niet gevonden
 
Tiger

Quote

Tiger schreef:

Kijk eens in het volgende topic naar wat IR Baboon aangeeft.
http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=5701&highlight=tv+decoder&pid=49825#post_49825

Beste tqt je hebt toch in dit aangegeven topic de aanwijzing van IR Baboon opgevolgd en daardoor gaf je aan dat het werkte en nu geef je aan dat je het niet gevonden had dat is toch tegenstrijdig of niet soms !!!.
 
tqt
ik bedoel dat vooordat ik de topic startte, had ik gezocht naar het onderwerp. Als ik dat artikel eerder had gevonden, dan heb ik dit onderwerp niet gestart.
ik denk er is misverstand. toch bedankt
 
Tiger
OK probleem opgelost dan kan dit afgesloten worden.
 
I R Baboon
Bij deze dan.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV decoder werkt niet ????', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? Zyxel configuratie en problemen : 2 26 nov 2019
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Advertentie