obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
VDSL configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon met modem Zyxel VMG8324-B10A
thebestgames
Hallo online forum leden,

Ik heb een paar dagen geleden mijn ZyXEL VMG8324-B10A modem geüpdatet .
En ben daar door mijn instellingen kwijt geraakt gelukkig stond er nog een configuratie op dit forum en heb ik het internet en telefoon weer werkend gekregen.
Nu was mijn vraag of iemand weet hoe je de IPTV instelling in het modem instelt en wat de instellingen zijn.
Ik heb een back-up gemaakt voor dat ik het modem heb geüpdatet maar die kan die niet inladen. https://www.dropbox.com/sm/share_link...forum .rar

Alvast bedankt voor u hulp.

Thebestgames
Gewijzigd door thebestgames op 24 juli 2015, 01:04
 
Tiger
Zelf updaten als je een modem van de provider hebt is vragen om problemen dit is al eerder aan de orde geweest.
Als de modem een update nodig heeft dan wordt dit via de provider geregeld en als je dit zelf doet heb je zoals nu problemen met de instellingen.
Het beste is dus om dit achterwege te laten.
 
I R Baboon
Kan je geen TV kijken dan?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
jah62
HALLO IK HEB AL TWEE MAANDEN GEEN TELEFOON VERBINDING .IK BEL AL MAANDEN MET ONLINE MAAR DIE DOEN NIETS MEE.IK BEN AL MOE OM TE BELLEN EN HET KOST ME OOK VEEL GELD OM MOBIEL TE BELLEN.BERICHT VERSTUUR NIEMAND NEEM CONTACT.MET MIJ IK BEN AL MOE WIE KAN MIJ HELPEN AL VAST BEDANKT JAH62
 
jah62
HOE MOET IK DAT DOEN
 
Tiger

Quote

jah62 schreef:

HALLO IK HEB AL TWEE MAANDEN GEEN TELEFOON VERBINDING .IK BEL AL MAANDEN MET ONLINE MAAR DIE DOEN NIETS MEE.IK BEN AL MOE OM TE BELLEN EN HET KOST ME OOK VEEL GELD OM MOBIEL TE BELLEN.BERICHT VERSTUUR NIEMAND NEEM CONTACT.MET MIJ IK BEN AL MOE WIE KAN MIJ HELPEN AL VAST BEDANKT JAH62

Als Online niet reageert zet je de klacht maar op www.klachtenkompas.nl gegarandeerd dat je antwoord krijgt en je moet Online in gebreke stellen dat ze niet leveren waar je voor betaald.
P.S. kan je in het vervolg de capslock uitzetten en met kleine letters je bericht schrijven.
 
thebestgames
Ik kan wel tv kijken via de satelliet maar niet via online.nl .
Omdat deze instellingen dus gewist zijn.
Heeft niemand deze instelling toevallig in een config bestand zodat ik deze in de modem kan zetten?
 
I R Baboon

Quote

thebestgames schreef:

Ik kan wel tv kijken via de satelliet maar niet via online.nl .
Omdat deze instellingen dus gewist zijn.
Heeft niemand deze instelling toevallig in een config bestand zodat ik deze in de modem kan zetten?


Voor zover ik weet, zijn geen instellingen nodig om TV te kijken via Online.
Online werkt zonder VLAN's en dergelijke.
Je kan zelfs een eigen modem gebruiken als je dat zou willen.
Wellicht is wat anders aan de hand? Wat is de foutmelding?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
thebestgames
Ik krijg geen foutmelding te zien alleen blijft het online tv kastje bij het opstarten bij het 2de puntje van de 4 staan .
En wil die dus niet verder opstarten.
 
I R Baboon

Quote

thebestgames schreef:

Ik krijg geen foutmelding te zien alleen blijft het online tv kastje bij het opstarten bij het 2de puntje van de 4 staan .
En wil die dus niet verder opstarten.


Ik heb geen set-top-box.
Dus ik kan niets met '2de puntje van 4' aanstellen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VDSL configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon met modem Zyxel VMG8324-B10A', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FreshTomato Netgear R7000 configuratie Eigen modem configuratie en problemen : 2 14 mrt 2023
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
VMG8324-B10A USB support Zyxel meer apparaten aansluiten : 2 03 mei 2021
Gezocht originele ophangbeugel Zyxel VMG8324-b10A Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 01 feb 2021
Advertentie