obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Slechte wegvallende WiFi verbinding
Janneke
Elke dag valt mijn WiFi wel meerdere keren weg, heb al meerdere keren gebeld met online maar niemand komt met een oplossing, vandaag werd ik echt klant onvriendelijk te woord gestaan en weer geen oplossing.. Wanneer gaan jullie mijn probleem nou eens echt oplossen?

Door het slechte internet heeft mijn telefoon al 15 dagen geen reserve kopie kunnen maken wn ook mijn foto bibliotheek word niet meet bij gewerkt met mijn andere apparaten..
 
Tiger
Heb je bedraad geen probleem met uitval of alleen met wifi..
Kan zijn dat de wifi's in je omgeving storen download eens inSSIDer dan kan je zien welke wifi's in je omgeving zitten en op welk kanaal, het beste is dan om 3 kanalen er vanaf te gaan zitten of het kanaal op auto zetten.
 
Janneke
Alle kanalen al geprobeerd en auto ook al, niks helpt..
 
Tiger

Quote

Janneke schreef:

Alle kanalen al geprobeerd en auto ook al, niks helpt..

Wifi blijft dus een probleem ik mis het antwoord of je bedraad (via de kabel) wel of geen probleem hebt en een half antwoord is geen antwoord.
 
Janneke
Bekabeld soms ook problemen maar minder vaak dan de WiFi
 
Tiger

Quote

Janneke schreef:

Bekabeld soms ook problemen maar minder vaak dan de WiFi

Wat is dan de intrainwaarde van het modem en hoever zit je van de wijkcentrale ?.
 
Janneke
Zoveel verstand heb ik er niet van.. Echt geen idee
 
I R Baboon
En je telefoon heeft geen problemen op andere WIFI netwerken?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Janneke
Nee, met de vorige aanbieder geen problemen.. Hele familie heeft waardeloze WiFi op mobiel..
 
I R Baboon
Hoeveel streepjes geeft je WIFI indicator aan op je telefoon als je er vlak voor staat?
De WIFI indicator staat boven of onderaan je startscherm.

Download een WIFI app uit de store zoals bv. WIFI Analyzer
https://play.google.com/store/apps/de...yzer&hl=nl

Je heb zulke apps ook voor IOS en Windows Phone.

Wat geeft hij aan hoe de bezetting van de kanalen zijn?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte wegvallende WiFi verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Wifi uitbreiding Algemeen : 1 23 jun 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Advertentie