obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier een storing in uw digitale tv ontvangst of verdwenen zenders.
 Onderwerp afdrukken
Beeld storing met nieuwe tv
tcom
Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een 50W809C, ik heb alleen een vervelend probleem met mijn televisie verbinding.
Een paar keer per seconde lijkt het beeld een millimeter omhoog te schieten en dit gaat de hele tijd door.
Erg irritant natuurlijk en nogal hoofdpijn verwekkend.
Ik ontvang het televisie signaal via IPTV.
Het rare is ook dat alleen het "live" tv tikt en niet het menu van de IPTV van Online.
Iets moet waarschijnlijk het signaal verstoren of het ligt aan iets anders aangezien mijn vorige TV hier geen last van had.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!
 
I R Baboon
Verbonden via HDMI?
Heb je die kabel al eens verwisseld voor een ander exemplaar?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
tcom
Ja al vervangen met een andere HDMI kabel helaas hetzelfde probleem.
Als het daaraan zou liggen zal het menu van de IPTV ook moeten "tikken" maar dat doet het vreemd genoeg niet.
 
I R Baboon
Heb je al eens geprobeerd om alles even spanningsloos te maken?
Dus modem en STB.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
tcom
Ik heb de modem en de setupbox herstart en dergelijke.
Vanavond ga ik alles even resetten en uit het stopcontact halen.
Ik zal laten weten of dat heeft geholpen of niet.
 
I R Baboon
Het is in ieder geval een raar probleem.
Ik verdenkt de STB als boosdoener.

Uiteindelijk kan je het beste bellen met de helpdesk.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
daveywf
Ik heb sinds 2 weken interactieve TV, sinds vandaag heb ik last van hetzelfde probleem. Het beeld 'springt' ook steeds een stukje. Ik zie ook dat er ineens een 480i signaal vanuit de M7 decoder komt, dit was voorheen gewoon 720p. Het instellingen-menu van de decoder is ook merkbaar slecht leesbaar (want geen 720p meer), maar springt niet.

Gewoon verbonden via een HDMI kabel.

Merk overigens ook dat het volume niet aangepast wordt bij alle zenders (balkje zie je wel meer of minder worden, maar geluid gaat niet harder of zachter), behalve 1,2 en 3, daar werkt het volume wel.

Ben benieuwd naar een oplossing, want dit kijkt alles behalve lekker.
Gewijzigd door daveywf op 18 augustus 2015, 18:48
 
Tiger
Ik heb geen TV van Online maar heb na het samengaan van UPC en ZIGGO ook tijdelijk een zelfde volume probleem gehad wat zichzelf heeft opgelost.
Neem aan dat dit ook tijdelijk is dit ter info.
 
I R Baboon
Dat is toevallig. Toch niet dezelfde TV?

Lijkt wel op een mislukte firmware update of zo.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
daveywf
Nee, ik heb een Samsung. Het is echt de decoder, het volume verander ik ook via de decoder, niet via de tv.

Heb het idee dat het 'springen' ook te maken heeft met de 480i kwaliteit die de decoder ineens uitpoept (ipv hd), zo heb je ook niet veel aan de HD zenders natuurlijk...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Beeld storing met nieuwe tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing Storing : 1 14 aug 2019
Blokjes in beeld opnemen pauzeren en begin gemist Digitale TV storing : 12 30 sep 2018
Stilvallend beeld, haperende opname afspelen Digitale TV storing : 5 30 sep 2018
Slecht beeld bepaalde kanalen Digitale TV storing : 6 22 apr 2018
Storing 21-2-2018 Geen internet Storing : 6 27 feb 2018
Advertentie