obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Waarschuwing firmware update ZyXEL VMG8324-B10A!
thebestgames
Ja ik heb mijn firmware geüpdatet .
Maar heb het nu via deze instellingen van hengst
weer werkend gekregen nu heb ik alleen nog 1 probleem dat de IPtv geen beeld geeft bij geen enkele zender.

Heeft iemand hier een oplossing voor.Smile

EDIT: Het is al gelukt had de Encapsulation op PPPoE staan i.p.v. IPoE

Bedankt voor deze geweldige tutorial HENGST.
Gewijzigd door thebestgames op 21 september 2015, 20:32
 
Tiger

Quote

thebestgames schreef:

Ja ik heb mijn firmware geüpdatet .
Maar heb het nu via deze instellingen van hengst
weer werkend gekregen nu heb ik alleen nog 1 probleem dat de IPtv geen beeld geeft bij geen enkele zender.

Heeft iemand hier een oplossing voor.Smile

EDIT: Het is al gelukt had de Encapsulation op PPPoE staan i.p.v. IPoE

Bedankt voor deze geweldige tutorial HENGST.

IR Baboon had niet voor niets aangegeven om zelf NIET te updaten en hengst gaf ook aan dat als je zelf de firmware ging updaten je moest klooien om de zaak weer in orde te krijgen dus als je dat toch tegen alles in gaat doen moet je maar op de blaren gaan zitten want door het zelf te doen gaan de settings van de provider verloren.
Je hebt dus extra veel werk gehad wat jij je bespaard kon hebben.
 
thebestgames
Ja dat klopt had voor de firmware update nog niet op dit forum gekeken dus wist ook niet dat een firmware update een slecht idee was.
Maar bedankt voor alle hulp op dit forum.
 
I R Baboon
Als je weet wat je aan het doen bent, kan je natuurlijk updaten.
Maar dan ga je op eigen risico dingen doen.

Verder moet je niet vergeten dat die ZyXEL niet je eigendom is.
Je zit dus andermans eigendom te veranderen.
Je hebt het risico dat Online later als het modem terug moet, gaat reclameren dat het modem veranderd is.
Dus, je moet het zelf echt weten.

Voor alle andere normale gebruikers is het beste om het modem met rust te laten.
Koop een eigen modem en gebruik die in de plaats van de ZyXEL.
Dan zit je altijd veilig en ben je baas over je eigen winkel.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
WickedMaster
Mag ik de default config hebben van iemand? Ik had dus al een firmware upgrade gedaan.. Dit las ik later pas. Alvast hartelijk dank!
 
I R Baboon

Quote

WickedMaster schreef:

Mag ik de default config hebben van iemand? Ik had dus al een firmware upgrade gedaan.. Dit las ik later pas. Alvast hartelijk dank!


Dit al gelezen? En dan vooral bericht #3.
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
WickedMaster
Ja! Toevallig was ik dat net aan het lezen. Ik ga het vanavond even uitproberen.
 
thebestgames
Dit is mijn default config bestand .
alles werkt behalve de telefoon omdat je je eigen nummer daar moet invullen + wachtwoord.
thebestgames voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
WickedMaster

Quote

thebestgames schreef:

Dit is mijn default config bestand .
alles werkt behalve de telefoon omdat je je eigen nummer daar moet invullen + wachtwoord.


Waar is het?
Gewijzigd door WickedMaster op 01 oktober 2015, 13:13
 
Tiger

Quote


Lezen,lezen,lezen, lees nog maar eens pagina 1 en 2 helemaal.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waarschuwing firmware update ZyXEL VMG8324-B10A!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
VMG8324-B10A USB support Zyxel meer apparaten aansluiten : 2 03 mei 2021
Gezocht originele ophangbeugel Zyxel VMG8324-b10A Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 01 feb 2021
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel VMG8825-T50 - VOIP Eigen modem configuratie en problemen : 7 10 dec 2020
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Advertentie