obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Huawei HG655d dagelijks reboot nodig
diggler
Hoi,

Ik moet mijn modemrouter helaas iedere dag rebooten...

Snelheid is regelmatig bedroevend, 1 Mbps download. Als ik reboot gaat t weer een tijdje goed, 10-15 Mbps download. Dit moet ik nu al een week iedere dag doen, soms twee keer...

Iemand een idee?
 
Wanabo
Schakelklok?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
dutch flash
Modem is misschien kapot ?
Effe helpdesk bellen en een ander modem vragen ?
Ik heb geen ADHD, heb VDSL2 is al snel genoeg.
 
spatieman
kijk eens naar de uptime, vrienden hier hebben isues met modem reboots, en uitval, tot 20x per dag toe.
online ontkent helaas alles.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei HG655d dagelijks reboot nodig', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 nov 2018
IP camera EscamQD530 aan Huawei HG655d Huawei meer apparaten aansluiten : 3 23 aug 2018
Advertentie