obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
PC start niet meer op na stroomuitval
Tiger
Na een grote stroomuitval in de regio Zuid-Limburg starte de pc niet meer op.
Hier een tip voor anderen die ook met dit probleem van stroomuitval komen te zitten maar of dit werkt bij alle pc's weet ik niet maar het is het proberen waard.
In mijn geval ging het om een oude HP PC
Na de stroomuitval starte de pc niet op alleen het lampje van de aanzetknop en de voeding knipperde. De pc starte alleen maar op nadat ik alle apparaten losgekoppeld had en de grote connector van het moederbord loskoppelde terwijl er spanning op de voeding stond en de connector weer had aangesloten op het moederbord alle andere opties werkten niet.
En de eigenaresse van de pc was blij dat alles weer functioneerde als voorheen.
 
I R Baboon
Werkte de methode niet om de aan- uitknop tien keer in te drukken zonder een aangesloten stroomkabel.
Daarmee verwijder je de restspanning uit de voeding.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Tiger

Quote

I R Baboon schreef:

Werkte de methode niet om de aan- uitknop tien keer in te drukken zonder een aangesloten stroomkabel.
Daarmee verwijder je de restspanning uit de voeding.

Nee deze methode werkte niet alleen de methode zoals ik beschreven had.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'PC start niet meer op na stroomuitval', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
Playstation 4 nooit meer verbindingsproblemen. Zyxel meer apparaten aansluiten : 1 23 sep 2019
Advertentie