obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Waarom weinig of geen respons
Tiger
Ik vraag mij eigenlijk af waarom er weinig of geen respons meer komt als er een topic geplaatst wordt door een probleemeigenaar.
Als je een probleem hebt en dat plaatst op dit forum dan kost het m.i. toch weinig tijd om een vraag te beantwoorden als er iemand op je probleem gereageerd heeft of zie ik dat verkeerd ?.
Heb je een probleem en wil je dat opgelost hebben omschrijf dat dan duidelijk zodat er gericht naar een spoedige oplossing gezocht kan worden.
Vergeet niet dat op dit forum op vrijwillige basis door leden ondersteuning gegeven word om andere leden van hun probleem af te helpen dus hoe beter het probleem omschreven word hoe gerichter men dit kan aanpakken om tot een oplossing te komen.
Is je probleem opgelost laat dit dan ook even weten dan kan het topic afgesloten worden zodat topics dan ook niet onnodig open blijven staan.
 
I R Baboon
Ach, zal wel een slim neefje of buurjongen op bezoek zijn geweest en toen waren alle problemen opgelost.
Zo gaat dat vaak.
En dan vergeet men weer dat er ooit iets gepost is ergens.

Hoort bij het spel, denk ik.
Daarom doe ik zelden nog hele teksten typen bij onbekende leden.
Pas als ik weet dat er iemand aan de andere kant echt meeleest en reageert, doe ik dat wel.
Tot het zover is hou ik de zinnen of vragen kort en bondig.

Je moet ook de eigen motivatie denken op de lange termijn.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
MaartendeJager2
Sorry ook ik heb mij schuldig gemaakt om bij verschillende administratoren
Niet te reageren
Ik was mijn inlog codes kwijt
Moest toen maar een nieuw e-mail adres aan maken
Maar de klacht die ik had met het aansluiten telefoonlijn met online werkt nog niet
Maar Maandag avond ga ik het weer broberen
Gewoon gebrek ahan tijd
Maar in ieder geval nog bedankt voor jullie hulp
Met vriendelijke groet
Maarten
 
I R Baboon
Waarom maakte je geen gebruik van het contactformulier?
Dan had iemand van de crew je een nieuw wachtwoord opgestuurd.
Dan kan je het oude account blijven gebruiken.

http://online.gebruikers.eu/contact.php
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Wanabo
Deze forum software beschikt ook over een wachtwoord vergeten functie.
http://online.gebruikers.eu/lostpassword.php
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MaartendeJager2
Was in de veronderstelling dat dat niet ging zonder wacht woord maar bedankt voor het advies
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waarom weinig of geen respons', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie