obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Engenius ECB 300 als AP aansluiten op Zyxel
Jurriaan1978
Zojuist ook nog een speedtest gedaan en de resultaten zijn als volgt:
Jurriaan1978 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Jurriaan1978
En nu heb ik zomaar weer gewoon verbinding, zie de uitslagen van de speedtest:
Jurriaan1978 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door Jurriaan1978 op 10 januari 2016, 20:20
 
Tiger

Quote

Jurriaan1978 schreef:

En nu heb ik zomaar weer gewoon verbinding, zie de uitslagen van de speedtest:

Ik denk dat je het verkeerde plaatje er op hebt gezet ik zie op beide dezelfde waarden.
 
Jurriaan1978
Excuus, nu staan de geode plaatjes er bij.
 
Tiger

Quote

Jurriaan1978 schreef:

Excuus, nu staan de goede plaatjes er bij.

Geen probleem hoor dat kan gebeuren.
 
Jurriaan1978
Lijkt me toch kraakhelder dat er linedrops zijn..? Ik heb net via Facebook de melding gedaan bij Online, heb geen zin meer om het hele verhaal nog van voor tot achter telefonisch uit te leggen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Engenius ECB 300 als AP aansluiten op Zyxel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
Gezocht originele ophangbeugel Zyxel VMG8324-b10A Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 01 feb 2021
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel VMG8825-T50 - VOIP Eigen modem configuratie en problemen : 7 10 dec 2020
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Advertentie