obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Huawei HG655d
partlor
Kan via internet niet meer naar mijn router via 192.168.1.1 Ip adres is goed maar blijft constant zoeken alles getest ook via laptop met wifi geprobeerd en ook met mobiele telefoon lukt het niet,wie kan mij helpen.
 
I R Baboon
Via het internet kan je de router niet met 192.168.1.1.
Dan moet je gebruik maken van je WAN ip adres: 82.156.xxx.xxx

Maar wat wil je eigenlijk precies bereiken?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
partlor
ik wil in mijn router kijken dat is nu niet mogelijk meer hoe dat nu kan ik weet het niet.
 
I R Baboon
Vanaf het internet is dat niet mogelijk.
Je kan alleen op je eigen interne netwerk de router bereiken op 192.168.1.1.

Ik ga er nu wel ervan uit dat de Huawei de enige router is in je netwerk.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
partlor
Waarom niet, altijd wel gedaan met 192.168.1.1,en dat is mijn eigen router.
 
I R Baboon
192.168.1.1 komt uit een speciale reeks gereserveerd voor interne netwerken.
Via het internet functioneren die adressen niet.
Dus je kan geen gebruik maken van 192.168.1.1 om de router te bereiken over het internet.

Sowieso biedt de Huawei geen web interface voor de WAN (internet) kant.
Je kan de Huawei alleen bereiken op je eigen interne netwerk via 192.168.1.1.

Begrijp ik het correct dat dit ook niet lukt op je eigen PC?
Dan zou ik de router herstarten door hem een minuut spanningsloos te maken.
Na de herstart zou het weer moeten functioneren.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
partlor
Dat heb ik ook al geprobeerd,is er nog een andere mogelijk dan resetten van de modem,en zo niet hoe weet ik ik dan als ik een harde reset doe,dat ik dan weer in de modem kan kijken.
 
I R Baboon
Als de Huawei niet te benaderen is, dan rest niets anders de fabrieksreset.
Via het verzonken resetknopje aan de zijkant kan je de router resetten.
Natuurlijk zijn dan alle gegevens gewist die ooit ingesteld waren door jou.

Probeer dan weer dat ip adres uit 192.168.1.1.
Als dat niet werkt, moet je ook de PC herstarten.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
partlor
Thanks,ik heb wel gelukkig paar maanden geleden een back-up gemaakt van de router.Ik was er wel van bewust dat ik wel een harde rest moest doen,van jou wou ik eigenlijk een bevestiging.Nogmaals bedankt.

FIJNE FEESTDAGEN.ROFL
 
I R Baboon
Graag gedaan.

Jij ook fijne feestdagen gewenst!
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei HG655d', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 nov 2018
IP camera EscamQD530 aan Huawei HG655d Huawei meer apparaten aansluiten : 3 23 aug 2018
Advertentie