obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wilt u hulp bij het aansluiten van uw digitale TV onvanger op Tv of stereo versterker installatie? Probeer het hier.
 Onderwerp afdrukken
M7 group tv-box
cdb
Hallo, wie heeft er info over de AV jack-output aansluiting van de tuner-box M7 group ?
NTSC ? PAL ? Mpeg ? Geluid komt goed over (met hdmi aangesloten, anders zware brom) maar beeld niet.
Google vindt niet veel info over dit kastje.
In de Capture software die ik heb kan ik helaas weinig instellen maar de
Kruidvat usb-beeld-grabber vangt het signaal wel. Ook met vervormd beeld.
Maar ik zoek natuurlijk zelf ook verder. Ben net verhuisd en moet m'n scoop
nog terug zien te vinden.
Als en wanneer ik iets vind meld ik het hier.
 
I R Baboon
Mooi dat je een topic hebt aangemaakt.
Iedereen is vrij om dat te doen.
Een shoutbox is niet bedoeld voor zulke vragen.
Daar moet je letterlijk iets uitroepen. Meer niet.



Dat zal wel een composiet videosignaal zijn.

Moet je dat niet aanzetten in een menu van de set-top-box?
Dat soort opties zie wel vaker in zulke apparaten.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
cdb
Dank voor je reactie ! Ga ik opzoeken want Google is ook erg karig met resultaten van
zoeken op MZ-100 VM1650 wat op onderkant van het kastje staat.
Zal 'm ook eens openen. http://www.kaonmedia.com/eng/main/ helpt niet
veel.
 
I R Baboon
Ik vermoed dat zulke uitgangen alleen bedoeld zijn om een TV aan te sluiten via SCART.
Misschien dat eens proberen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
cdb
Helaas, klein kastje dus enkel 3.5 mm jack plug . . .
Toch morgen maar eens de scoop zoeken.
 
I R Baboon

Quote

cdb schreef:

Helaas, klein kastje dus enkel 3.5 mm jack plug . . .


??

Ik denk dat je zoiets moet hebben om de set-top-box aan een TV via SCART aan te sluiten .

scart-adapter-aansluiting-2-scart-male
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
cdb
Helaas, hdmi signaal kent hdcp beveiliging en dus houdt alles op. Ook zijn alle hdmi-apparatuur producenten verplicht hdcp te benutten; daarom zijn er ook geen recorders die hdmi input hebben en tv's geen hdmi output. Einde verhaal dus. Zelfs lcd en led signaal processoren moeten voldoen aan hdcp eisen. Dus is aftakken ook (volledig ?) onmogelijk. Ik zoek verder.
 
Tiger

Quote

cdb schreef:

Helaas, hdmi signaal kent hdcp beveiliging en dus houdt alles op. Ook zijn alle hdmi-apparatuur producenten verplicht hdcp te benutten; daarom zijn er ook geen recorders die hdmi input hebben en tv's geen hdmi output. Einde verhaal dus. Zelfs lcd en led signaal processoren moeten voldoen aan hdcp eisen. Dus is aftakken ook (volledig ?) onmogelijk. Ik zoek verder.

Misschien heb je hier iets aan dus bekijk het artikel of je daar iets aan hebt.
http://www.tweaking4all.nl/thuis-bios...pparatuur/
 
cdb
Je bent erg goed !! Die had ik ook gevonden. ebay is er voor ons . . . . en ik weet dat de Chinezen erg vindingrijk zijn. Ik moet e.e.a. nog uitproberen en ik heb geen haast want klus ook nog (erg) veel (met hout enzo).
 
Tiger

Quote

cdb schreef:

Je bent erg goed !! Die had ik ook gevonden. ebay is er voor ons . . . . en ik weet dat de Chinezen erg vindingrijk zijn. Ik moet e.e.a. nog uitproberen en ik heb geen haast want klus ook nog (erg) veel (met hout enzo).

Fijn om te horen dat je nog e.e.a. moet uitproberen laat in de loop v.d. tijd maar eens horen of je er iets aan gehad hebt dan weten andere leden of het voor hun ook bruikbaar is.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'M7 group tv-box', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie