obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wilt u hulp bij het aansluiten van uw digitale TV onvanger op Tv of stereo versterker installatie? Probeer het hier.
 Onderwerp afdrukken
M7 group tv-box
cdb
Het is wel degelijk een jack-plug; video, audio L en R en common of aarde. Tulp is RCA in het engels. Zal wel gedaan zijn doordat de jack veel minder ruimte vergt. Nogmaals, ik wil graag weten hoe de vork in de steel zit. Ik bedoel, als ik iets niet snap dan word ik pas echt nieuwsgierig. en zoek ik tot ik er bij neerval (ook letterlijk, die oude buizen werkten met hoge spanning en een beeldbuis helemaal . . . gelukkig maar met kleine amperages;-)
 
Tiger

Quote

cdb schreef:

Het is wel degelijk een jack-plug; video, audio L en R en common of aarde. Tulp is RCA in het engels.

Even voor de duidelijkheid om een misverstand uit de weg te helpen er is een verschil in de aansluiting van een JACKpen en TULPpen en op het M7 kastje is een TULP aansluiting op de bijgevoegde link zie je het verschil
https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=j...ansluiting
 
cdb
Echt niet. Geen tulp uitgang op mijn M7 tuner. HDMI en een jack-vrouwtje 4-voudig.
 
I R Baboon
Hmm. Volgens mij moeten we eerst duidelijk maken welke set-top-box je hebt.
Er zijn er twee in omloop.

x4sst17


mS8Cr9m


Welke heb je?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Tiger

Quote

I R Baboon schreef:

Hmm. Volgens mij moeten we eerst duidelijk maken welke set-top-box je hebt.
Er zijn er twee in omloop.

x4sst17


mS8Cr9m


Welke heb je?

De bovenste is de laatste nieuwe en dat is de M7 MZ-101 en die heeft tulpaansluitingen dus zal hij de andere hebben waar maar 1 audio video aansluiting op zit.
 
cdb
De onderste.
 
I R Baboon
Daar was ik al bang voor.
Ik bedoelde steeds de bovenste set-top-box.

Of die uitgang werkt, weet ik niet.
Je kan die kabel wel kopen. Maar je hebt geen garantie dat het werkt.


CABLE1320-cordon-audio-5mm_62e60
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
cdb
Die uitgang werkt qua audio maar video is ook gecodeerd signaal. Dus heb je vermoedelijk een mogelijkheid voor benutten van een 2-de tv. Met google kun je de signalen-opbouw van hdmi vinden. Lekker ingewikkeld . . .
 
I R Baboon
Het zou jammer zijn als dat analoge signaal gecodeerd is.
Zo bijster mooi is dat beeld niet.
De meeste set-top-boxen beiden een vrij analoog signaal aan om de oude beeldbuis TV's op aan te sluiten.

Misschien wel Macrovision codering.
Die was populair bij koop/huur VHS cassettes.
Maar het kan ook iets totaal anders zijn.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
cdb
zoals ik verwachtte is ebay vol oplossingen, zo ook voor deze "beveiliging".
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'M7 group tv-box', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie