obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wilt u hulp bij het aansluiten van uw digitale TV onvanger op Tv of stereo versterker installatie? Probeer het hier.
 Onderwerp afdrukken
M7 group tv-box
I R Baboon
Je mag gerust je oplossing met ons delen.
Dan weten de volgende klanten met dit probleem waar ze moeten zoeken.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
cdb
Je hebt zelf al eerder op de oplossing geduid, zie ook de reactie van Baboon:
http://www.tweaking4all.nl/thuis-bioscoop/hdmi-hdcp-gebruiken-met-non-hdcp-apparatuur/
maar het kan even duren voordat je de juiste apparaten op ebay vindt want gul met specificaties
is men daar niet echt . . .
Dat was ook de oorzaak waardoor ik pas gisteren weer iets plaatste. Ik wil geen troep aanraden dus
eerst maar even alles langdurig tetsten. En ik moet zeggen dat niet alles uit China troep is.
Verre van dat. Vandaar dat je steeds meer Chinese apparaten hier in de winkels ziet; alleen
dan wel 4 a 5 keer zo duur.
En oh ja, ze gebruiken wel ERG felle ledjes zodat je meteen een simpele ambilight hebt ;-))
 
Tiger

Quote

cdb schreef:

Je hebt zelf al eerder op de oplossing geduid, zie ook de reactie van Baboon:
http://www.tweaking4all.nl/thuis-bios...pparatuur/
maar het kan even duren voordat je de juiste apparaten op ebay vindt want gul met specificaties
is men daar niet echt . . .
Dat was ook de oorzaak waardoor ik pas gisteren weer iets plaatste. Ik wil geen troep aanraden dus
eerst maar even alles langdurig tetsten. En ik moet zeggen dat niet alles uit China troep is.
Verre van dat. Vandaar dat je steeds meer Chinese apparaten hier in de winkels ziet; alleen
dan wel 4 a 5 keer zo duur.
En oh ja, ze gebruiken wel ERG felle ledjes zodat je meteen een simpele ambilight hebt ;-))

Ik neem aan dat je met de oplossing bedoelt die omschreven is in de link die ik in post #8 van dit topic had geplaatst.
 
cdb
Klopt helemaal.
Excuses dat ik jouw naam niet vermeldde !!!!
 
Tiger

Quote

cdb schreef:

Klopt helemaal.
Excuses dat ik jouw naam niet vermeldde !!!!

Geen enkel probleem hoor wat ik belangrijker vindt is dat er een oplossing is.
 
I R Baboon
Thumbs Up
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'M7 group tv-box', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie