obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Zijn de klachten bij online minder bij vdsl?
huppeltje
Hallo,

Ik word binnenkort overgesloten van adsl naar vdsl en nu vraag ik me af of het totale produkt van online dan beter werkt. Zijn er er mensen die daar ervaring mee hebben?
Want mij probleem is dat de ineractieve tv slecht werkt en dat signaal haalt de helft van mijn internetsnelheid weg. Dus ik ga dan in snelheid omhoog maar ik betwijfel of het de interactieve tv dan beter werkt. Ik kan nu bijv maar 10 minuten live tv pauzeren terwijl dat een uur hoort te zijn en hij loopt dan ook regelmatig vast.
Wat zijn de ervaringen?
Hoe ziet het algemene plaatje er uit, welke gebruikers ervaren de meeste klachten?
 
Tiger

Quote

huppeltje schreef:

Hallo,

Ik word binnenkort overgesloten van adsl naar vdsl en nu vraag ik me af of het totale produkt van online dan beter werkt. Zijn er er mensen die daar ervaring mee hebben?
Want mij probleem is dat de ineractieve tv slecht werkt en dat signaal haalt de helft van mijn internetsnelheid weg. Dus ik ga dan in snelheid omhoog maar ik betwijfel of het de interactieve tv dan beter werkt. Ik kan nu bijv maar 10 minuten live tv pauzeren terwijl dat een uur hoort te zijn en hij loopt dan ook regelmatig vast.
Wat zijn de ervaringen?
Hoe ziet het algemene plaatje er uit, welke gebruikers ervaren de meeste klachten?

De zwakste schakel bepaald de snelheid en als je nu al op ADSL een slechte verbinding hebt wie zegt dan dat die beter wordt als je VDSL hebt !!!.
Hoever zit je van de wijkcentrale en welk downloadsnelheid heb je nu.
 
huppeltje
Ongeveer 13 mb en nu zit ik 2 km van de centrale af.
Laatst had ik een monteur over de vloer en hij begreep niet waarom ik nog geen vdsl had. Maar hij zij ook dat er om de hoek een kastje staat waar vdsl vandaan komt. Dus dan zou ik 30 van de 30mb moeten kunnen halen.
Gewijzigd door huppeltje op 20 december 2015, 22:50
 
Tiger

Quote

huppeltje schreef:

Ongeveer 13 mb en nu zit ik 2 km van de centrale af.
Laatst had ik een monteur over de vloer en hij begreep niet waarom ik nog geen vdsl had. Maar hij zij ook dat er om de hoek een kastje staat waar vdsl vandaan komt. Dus dan zou ik 30 van de 30mb moeten kunnen halen.

Als je 2 km van de wijkcentrale af zit zal je met VDSL echt niet meer snelheid krijgen als met je huidige verbinding ADSL wat je nu hebt maar als je de aansluiting op de straatkast om de hoek krijgt wel.
Heb je hierover met Online contact gehad dat dit mogelijk is om jou op de straatkast aan te sluiten !!!.
 
huppeltje
Vdsl is toch sowieso sneller?
Gaat online mij dan niet automatisch op het dichtsbijzijnde punt aansluiten?
 
Tiger

Quote

huppeltje schreef:

Vdsl is toch sowieso sneller?
Gaat online mij dan niet automatisch op het dichtsbijzijnde punt aansluiten?

Misschien heb je hier iets aan lees de bijgevoegde link maar eens door.
http://www.tekstenuitleg.net/artikelen/internet/vdsl/vdsl_en_adsl.html dan weet je waarom VDSL niet altijd sneller is of je moet natuurlijk bij de bron (wijkcentrale/straatkast zitten.
 
Lutz

Quote

huppeltje schreef:

Vdsl is toch sowieso sneller?
Gaat online mij dan niet automatisch op het dichtsbijzijnde punt aansluiten?


Hoe kom je bij het gedachte dat Online uit liefdadigheid je op een sneller netwerk zal aansluiten?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
huppeltje
Omdat hun klanten anders weglopen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zijn de klachten bij online minder bij vdsl?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Advertentie