obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier je vragen over email
 Onderwerp afdrukken
Email adres Wie O Wie
noname
Het is misschien een raar verzoek, maar ik hoop dat iemand mij zou willen helpen.Stress

wie o wie wil voor mij een tijdelijk email adres aanmaken van online?

Ik ben een paar jaar geleden overgestapt van online naar een andere provider.
Ik heb toen met mijn online email adres ergens een account aangemaakt.
Nu wil ik mijn email adres daar veranderen naar mijn huidige email adres.
Helaas kan dat nu niet meer omdat ik op de toegestuurde link moet klikken om akkoord te gaan met dit verzoek.

Nu had ik bedacht als hier iemand voor mij een tijdelijke email adres aanmaakt zoals mijn email adres was dan zou dit moeten lukken.
Ik hoef niet eens toegang als u maar op de link wilt klikken voor mij.


alvast bedankt
 
Tiger

Quote

noname schreef:

Het is misschien een raar verzoek, maar ik hoop dat iemand mij zou willen helpen.Stress

wie o wie wil voor mij een tijdelijk email adres aanmaken van online?

Ik ben een paar jaar geleden overgestapt van online naar een andere provider.
Ik heb toen met mijn online email adres ergens een account aangemaakt.
Nu wil ik mijn email adres daar veranderen naar mijn huidige email adres.
Helaas kan dat nu niet meer omdat ik op de toegestuurde link moet klikken om akkoord te gaan met dit verzoek.

Nu had ik bedacht als hier iemand voor mij een tijdelijke email adres aanmaakt zoals mijn email adres was dan zou dit moeten lukken.
Ik hoef niet eens toegang als u maar op de link wilt klikken voor mij.


alvast bedankt

Dit is inderdaad een vreemd verzoek. Waarom indertijd geen hotmail of gmail adres aangemaakt dan ben je van geen enkele provider afhankelijk en heb je ook geen probleem als je van provider wisselt.
 
noname
Bedankt voor je rept

Klopt dat is wat ik ook heb gedaan. Maar dat is achteraf en heb daar nu niets aan.
 
Lutz
Kan je niet de beheerder benaderen om de link naar een ander email adres te sturen? Meestal worden email adressen pas naar 10 jaar stilte weer uitgegeven. Je kan ook gewoon proberen of je oude online email adres per webmail nog de benaderen valt.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Email adres Wie O Wie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
email instellingen Algemeen : 2 02 feb 2019
Wat is het adres van de DHCP server van Online.nl? Zyxel configuratie en problemen : 1 08 jan 2018
Gratis email verdwijnt per 31 Jan Email : 10 24 mrt 2017
Advertentie