obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Foto's delen
GerdaKleine
Ik kan sinds gisteren niet meer kiezen hoe ik mijn foto's wil delen, als ik op het teken klik dan springt mijn toestel gelijk naar de mail. hoe haal ik dat weg en kan ik weer delen met berichten/whatsapp en facebook
 
Tiger

Quote

GerdaKleine schreef:

Ik kan sinds gisteren niet meer kiezen hoe ik mijn foto's wil delen, als ik op het teken klik dan springt mijn toestel gelijk naar de mail. hoe haal ik dat weg en kan ik weer delen met berichten/whatsapp en facebook

Dag Gerda ik heb de indruk dat je hier op het verkeerde forum zit. Dit is een onafhankelijk forum van de Online Gebruikers Groep voor hulp en informatie over de diensten van Online.
Als je een probleem met je telefoon hebt moet je op het forum gaan van het telefoon merk dat jij hebt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Foto's delen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
foto,s versturen met mobiel via online! Algemeen : 3 24 nov 2013
Zeer complete Foto beheer en album Software Tips! Freeware, OpenSource e.d. : 1 25 jun 2011
lichte Foto album software Software Tips! Freeware, OpenSource e.d. : 1 25 jun 2011
Foto´s snel corrigeren Software Tips! Freeware, OpenSource e.d. : 1 25 jun 2011
Bestanden delen lukt niet Livebox meer apparaten aansluiten : 22 28 okt 2008
Advertentie