obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier een storing in uw digitale tv ontvangst of verdwenen zenders.
 Onderwerp afdrukken
Stilvallend beeld, haperende opname afspelen
gvb
Ik heb alles in 1 glasvezel met Zyxel modem en M7 box.

TV kijken
Enige tijd geleden had ik er last van, toen is het een tijdje weggeweest maar het is nu weer in alle hevigheid terug. Soms wel diverse keren op een avond valt het beeld en geluid stil (beeld staat stil) gedurende een seconde of vijftien. Vervolgens komt het een paar seconde terug waarna het opnieuw stil valt. Dan een seconde of 10 later is alles weer normaal.
Heel irritant als je ergens naar zit te kijken.
Wie heeft hier nog meer last van en is er iemand die een oplossing heeft.
Resetten van modem en M7 box helpen niets

Opname afspelen
Speel ik een opname af dan is daar vaak niet naar te kijken/luisteren want het beeld en geluid haperen met grote regelmaat.
 
Tiger
Hoever zit je van de wijkcentrale of straatkast en hoe ben je verbonden draadloos of via de kabel.
 
gvb
Bedankt voor je reactie. Ik heb 50 Mbs glasvezel en de box is bekabeld met een kabel van 5 meter.
 
MelskeH
Hallo, Ben je nog altijd klant bij Online.nl Zo ja dan heb ik een vraag aan je. Heb je de M7 MZ-101 direct aangesloten op de Internet modem (Zyxel) ?? of via een switch ??

Ik heb hetzelfde probleem.
 
MelskeH
Ik heb sinds een paar weken de TV ONtvanger M7 direct aangelsoten op de ZyXel router, maar het probleem van stilstaand beeld blijft. Ik ben echt van plan om hierdoor zo snel mogelijk bij Online.nl weg te gaan. Films kijken gaat zo echt niet
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Stilvallend beeld, haperende opname afspelen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Blokjes in beeld opnemen pauzeren en begin gemist Digitale TV storing : 12 30 sep 2018
Slecht beeld bepaalde kanalen Digitale TV storing : 6 22 apr 2018
Slecht tv beeld Zyxel configuratie en problemen : 3 13 nov 2015
geluid van M7 afspelen zonder TV aan te zetten Frequently Asked Questions : 8 17 sep 2015
Beeld storing met nieuwe tv Digitale TV storing : 26 27 aug 2015
Advertentie