obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier een storing in uw digitale tv ontvangst of verdwenen zenders.
 Onderwerp afdrukken
zenders verbergen
hbernards
Is er iemand die weet hoe alle loze zenders te verbergen of hoe je de zenders in een eigen volgorde kunt zetten?
Ik heb al van alles geprobeerd zoals ouderlijk toezicht en zo.
Bij bv KPN schijnt er bij instellingen een mogelijkheid te zijn om zenders te verbergen maar die kan ik bij online tvniet ontdekken.
Ik heb eerder problemen gehad met het zogenaamde bevriezen van het tvbeeld, maar na een goede medewerker te treffen bij de klantenservice en het nodige sleutelwerk aan modem, router en tv ontvanger lijkt dit probleem opgelost.
Het modem zou volgens hem nog in ADSL status staan.
 
Lutz
Het onderwerp is hier al eens langsgekomen: je kan het niet instellen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Tiger

Quote

hbernards schreef:

Is er iemand die weet hoe alle loze zenders te verbergen of hoe je de zenders in een eigen volgorde kunt zetten?
Ik heb al van alles geprobeerd zoals ouderlijk toezicht en zo.
Bij bv KPN schijnt er bij instellingen een mogelijkheid te zijn om zenders te verbergen maar die kan ik bij online tvniet ontdekken.
Ik heb eerder problemen gehad met het zogenaamde bevriezen van het tvbeeld, maar na een goede medewerker te treffen bij de klantenservice en het nodige sleutelwerk aan modem, router en tv ontvanger lijkt dit probleem opgelost.
Het modem zou volgens hem nog in ADSL status staan.

Misschien kan je hier melden wat je gesleuteld hebt dan kunnen anderen hier ook hun voordeel mee doen.
Leden voor leden die elkaar wegwijs maken om een probleem op te lossen.
 
hbernards
Dat zou ik wel willen maar ik weet de preciese volgorde niet meer.
Maar het begon ermee om de voeding van de M7 ontvanger af te halen en daarna de stroom van het modem.
Vervolgens zit er achterop de router, direct langs het voedingssnoer een resetknopje dat ingedrukt moet worden met een tandenstoker o.i.d. totdat alle groene lampjes uit zijn en het rode knippert.
Daarna mag de voeding weer aangesloten worden op de M7 en het modem, waarna na enkele minuten nadat met de afstandsbediening de tv aangezet is er een procedure start die alles omzet naar de glasvezel.
Ik weet niet of ik hiermee alles beschreven heb maar in grote lijnen kwam het hierop neer.
Uiteindelijk heb ik het op kunnen lossen via de klantenservice dus als bovenstaande niet helpt kun je altijd nog hierbij hulp vragen.

Graag gedaan.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zenders verbergen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Verbergen zenders Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 10 06 jul 2018
Volgorde instellen van voorkeuze TV-zenders Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 2 08 dec 2017
Zenders sorteren met online G7 kastje Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 2 07 nov 2015
problemen met zenders Helpdesk : 3 23 jul 2015
meer zenders op glasvezel Online Alles-in-1 met Glasvezel : 4 04 mrt 2015
Advertentie