obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Problemen met de wifi
ashod
Dag mensen,
Sinds 3 dagen heb ik het probleem dat de wifi het niet meer doet. Als ik naar de wifi ga op mijn iphone zie ik mijn modem er ook niet tussen staan. Ik vond het allemaal maar gek, tot ik mijn playstation 4 aan zette en zag dat er ook geen internet was. Toen begon ik me vragen af te stellen. Mijn oma heeft ook geen wifi meer op haar mobiel en staat netzoals bij de playstation en mijn mobiel niet tussen de wifilijst. Het aller gekste nog is dat het internet op de computers wel gewoon werkt. Weet iemand wat er aan de hand is? (P.S. vanmiddag met online gebeld, die raadden mij aan om de kabels te vervangen, heb ik gedaan maar nogsteeds dezelfde situatie...)
Bij voorbaat dank,
Ashod
 
I R Baboon
Het eerste wat je kan doen is om de Huawei opnieuw op te laten starten.
Trek de stroomadapter er uit voor een minuutje.

Kijk dan of er wel een signaal is.

Wat doet het WIFI lampje op de Huawei?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met de wifi', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Wifi uitbreiding Algemeen : 1 23 jun 2020
Advertentie