obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Xbox one werkt niet meer met Huawei HG655d
Josh1991
Hallo allemaal,

Ik heb sinds een week de xbox one en heb hiermee niets anders dan verbindingsproblemen gehad met de modem/router. Hiervoor heb ik altijd een xbox 360 gehad die af en toe wel een storing aangaf (deze had dan plots ineens geen internet verbinding meer en hield dit vol totdat de xbox 360 of de router opnieuw was opgestart). De xbox one daar in tegen kreeg ik met moeite verbonden met internet en wanneer deze het eindelijk wel deed bleef het "nat type" altijd op strict staan ipv op open. Ik heb dit al verschillende malen op proberen te lossen maar dit bleef altijd op strict staan. Ik heb hiervoor ook een topic op dit forum gevonden waar uitgelegd werd hoe dit verholpen kon worden, door middel van poorten toe te voegen in de modem via internet. Dit gaf nog altijd hetzelfde resultaat.

Nu heb ik vandaag de router eens geprobeerd terug te zetten naar fabrieksinstellingen in de hoop dat dit het probleem zou verhelpen. In tegenstelling tot wat ik hoopte heb ik nu juist helemaal geen internet meer op mijn xbox en blijft deze steeds opnieuw foutmeldingen geven. Ik krijg nu de foutmeldingen dat de router geen automatisch ip adres aanmaakt (zelfs als ik dit handmatig wijzig blijft dit uit) en de foutmelding DNS zet geen xbox servernamen om.

Nu ben ik absoluut geen computer techneut en heb ik dus verder nog niets geprobeerd maar heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? Alles wat ik tot nu toe heb geprobeerd om het probleem op te lossen zijn allemaal tips die ik gevonden heb via internet en stap voor stap netjes heb opgevolgd.

Iedereen alvast bedankt voor het meedenken. Indien iemand een idee of oplossing heeft dan hoor ik het graag!
 
Lutz
Het Huawei modem had tenminste vroeger de kwaal dat instellingen pas na een herstart aktief waren. Probeer eens het Huawei modem terug in fabriekstand te zetten door langer dan 3 seconden het reset knopje aan de linker kant in te drukken. Vervolgens start je je computer opnieuw op en je kijkt of die wel internet heeft. Sluit je je xbox bedraad of draadloos aan? Dat is ook nog een bron van vermaak!
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Xbox one werkt niet meer met Huawei HG655d', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Advertentie