obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wilt u hulp bij het aansluiten van uw digitale TV onvanger op Tv of stereo versterker installatie? Probeer het hier.
 Onderwerp afdrukken
RE_1002T specs ?
NeT-HeaD
L.s.
Ik heb sinds kort digitenne via online.
klein(vermoed rebox) ontvangertje gekregen.(model volgens intern menu: RE_1002T)
Weet iemand wat dit ding precies is en kan?
Krijg er geen stereo geluid uit.
Heb dit ook aan helpdesk gemeld en die hebben mij nieuw kastje gestuurt.
Je raadt het al . . ook mono geluid uit nieuw kastje. (zowel via scart alsook via minijack aux uitgang)
Helpdesk medewerker zweert dat het stereo hoort te zijn maar ik heb mijn twijfels(2 kastjes met zelfde defecT?)
help?
Gewijzigd door NeT-HeaD op 30 januari 2016, 19:48
 
Lutz
Ik dacht altijd dat Digitenne van kpn was en dat online.nl internet televisie aanbiedt. Graag meer uitleg!
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
NeT-HeaD
Online heeft dus 2 soorten digitale TV . Inderdaad IPtv via de vezel of de snelste dsl. maar ook een dvb-t ontvanger voor klanten die nog geen vezel hebben of waar de dsl niet snel genoeg is(is mijns inziens onzin maar dat is nou eenmaal hun policy)
Het product heet FlexTV en staat gewoon op hun promosite online.nl
dus...
genoeg uitleg?
Wink
 
NeT-HeaD

Quote

Lutz schreef:

Ik dacht altijd dat Digitenne van kpn was en dat online.nl internet televisie aanbiedt. Graag meer uitleg!


P.s.
Ik snap overigens best dat je meteen erop springt als er iets verschijnt wat voor jou onduidelijk is.

maar zou je a.u.b. mijn vraagstelling goed willen lezen en alleen reageren als je iets constructiefs of informatiefs voor mij te meldden hebt?

In mijn vraag staat genoeg info voor diegene die weet wat ik wil weten . en daarnaast is dit alle mogelijke info die ik KAN leveren aangezien Online helpdesk medewerkers zelf geen flauw idee hadden van welk merk,type dit ding is en mij geen specificaties konden geven.

dank.
 
Lutz
ik weet ook niet wat het ding kan. Maar ontvangers kunnen op stereo staan of op mono. Maar omdat u alles zo goed weet wist u dat al.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Tiger
Staat er geen ander type nr. bv op de sticker van het apparaat want het model volgens het intern menu RE_1002T wat je aangeeft is op internet niet te vinden.
 
NeT-HeaD
i.d.d.
Stickers e.d. zijn er niet
en op internet zoeken heeft niets opgeleverd.
Was dat wel het geval geweest dan had ik mijn vraag hier niet hoeven stellen (duh!!)

zoals je uit mijn vraag kunt herleiden wil ik graag weten of iemand op dit forum bekend is met de dvb-t ontvanger met type kenmerk RE_1002T .
Hij lijkt erg op de rebox NO-1001 IPtv LANplayer maar daarmee is ook alles gezegd.(uiterlijk dan bedoel ik)

Inmiddels heb ik contact gehad met een online medewerker via hun facebook kanaal en die meende ook al te weten dat het betreffende apparaat geen stereo audio ondersteund en ik voel me dus zwaar bekocht toen ik voor dit product koos.
Had ik dit tevoren geweten had ik nooit hiervoor gekozen.

Als je digitale TV en Radio neemt (bij welke provider ook) mag je toch aannemen dat het audio signaal op zijn minst in gescheiden kanalen kan worden ontvangen?

voor de duidelijkheid , dit was retorisch bedoeld

Onderwerp gesloten.
 
Tiger
Wat ik nog gevonden heb is de Rebox ON 1001TZAP deze is ook van Online en heeft ook stereo kijk maar eens op de bijgevoegde link.
https://www.gebruikershandleiding.com...12938.html misschien heb je daar iets aan.
 
NeT-HeaD
Hey tijgert . .
Wat doet jou denken dat jij kan vinden wat ik niet kan vinden??

Zoals ik je al min of meer duidelijk heb gemaakt had ik al op internet gezocht naar dit apparaat en gelijksoortige/gelijkende dingen.

Als ik iets had kunnen vinden was ik niet hier gekomen met mijn vraag.
wat achteraf ook een fout blijkt te zijn dus als jullie enkel alles gaan doen wat ik zelf al heb kunnen doen/...

Nogmaals !!

Ik zoek iemand die WEET wat dit ding is en niet kiddos die internet gaan afschuimen nadat ze mijn verzoek lezen en met info komen die ik zelf al had gevonden en niets aan heb gehad.


NOGMAALS

ONDERWERP GESLOTEN
CLOSED
FERME!
GESCHLOSSEN!

ik weet nu al dat dit ding enkel mono ondersteund!!

had je alles gelezen (MET AANDACHT) dan had je dat geweten.
Gewijzigd door I R Baboon op 31 januari 2016, 01:30
 
Tiger
Je reactie geeft aan dat het woord FATSOEN bij jou onbekend is .
Wij gaan hier op een goede manier met elkaar om jij schijnbaar niet.
En in de omschrijving staat wel duidelijk dat dit apparaat ook stereo ondersteund.
Schijnbaar wil je niet geholpen worden maar gedraag je dan op een fatsoenlijke manier.

Over en uit.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'RE_1002T specs ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie