obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
geen telefonie
haneen
Na een verhuizing heb ik opeens geen vaste telefonie meer. Ik krijg voice mail op mijn nummer het lichtje op de modem ZyXEL brandt niet. wat nu?
 
Lutz
Ik denk je moet met de klantenservice bellen. Blijkbaar heeft men alleen je internet aansluiting verhuisd. Ik weet ook niet of bij de nieuwe locatie misschien een ander netnummer hoort.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
haneen
nee bij ZyLex kloppen de instellingen niet daar staat nog mijn oude nummer. steeds wijzig ik het daar naar de juiste nummer maar soms pakt die de juiste nummer voor even en daarna komt de voicemail gedoe weer terug.... dan moet ik weer de nummer veranderen op zylex bij sip
 
Lutz
Maar heeft Online je geadviseert om de instellingen te wijzijgen? Gewoonlijks wordt dat gepushed, maar in jouw geval blijkbaar niet.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken Algemeen : 3 26 jul 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Advertentie