obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wilt u hulp bij het aansluiten van uw digitale TV onvanger op Tv of stereo versterker installatie? Probeer het hier.
 Onderwerp afdrukken
SLECHT !!!!!
van den brakel
Gisteren heeft mijn moeder na jaren analoog tv kijken dan eindelijk een smart tv gekocht.
Al eerder had ik voor haar het internet en telefonie (niet al te best dat telefonie regelmatig wegvallen en storing)aangesloten, en het M7 group kastje heb ik gister aangesloten (mijn moeder heeft een alles in 1 pakket) maar dat is dus een groot fiasco....
wat een slechte handleiding (liever gezegd geen handleiding) alles aangesloten zoals het beschreven staat en dan zal het moeten werken volgens de "handleiding".
Nou mooi niet dus..... en nu zit mijn moeder uit pure ellende en noodgedwongen analoog tv te kijken op haar nieuwe tv.

ik heb alles al geprobeerd met de 91 code maar dan kom je in een leuk scherm met een guide toets waar je vervolgens totaal niks mee kan.... wat een slechte bedoeling, helpdesk gebeld 45 min in de wacht nog niks.....
mail gestuurd .... krijg je als advies bel ons ..... dus ...............................
iemand tips om het toch voor elkaar te krijgen ???
mijn ma is 65 en ik baal hier enorm van want het lieve mensje snapt al weinig van het digitale tijdperk maar doet erg haar best !!!!
 
Tiger
Voorheen al geen goed internet bij alleen internet en telefonie !!!! en nu alles in een.
Heb je wel een postcodecheck gedaan om te zien hoe ver ze van de wijkcentrale of straatkast zit ???.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SLECHT !!!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Slecht beeld bepaalde kanalen Digitale TV storing : 6 22 apr 2018
Websites niet of slecht bereikbaar. (opgelost) Storing : 9 14 okt 2016
webmail werkt slecht Email : 5 17 nov 2015
Slecht tv beeld Zyxel configuratie en problemen : 3 13 nov 2015
mijn snelheid, slecht? Snelheid : 22 30 jun 2009
Advertentie