obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Reputatie Online
Marten
Beste allemaal,

Ik ben reeds 25 jaar abonnee van CanalDigitaal en nu biedt men mij interactieve Alles in 1 aan.
De combinatie van Schotel en interactieve TV spreekt mij enorm aan. Het geeft mij vrijheid aan de ene kant en gemak aan de andere kant.
En alleen Online biedt deze mogelijkheid.

Ik kende Online niet en doe nu een check op hun reputatie. En daar schrik ik nogal van.
Eind 2014 heel veel klachten, 2015 matig en nu in het eerste kwartaal weer heel veel klachten.

Ik ben zzp-er en hebt een betrouwbaar internet nodig. Ook redelijk snel. Ik lees dat men lang niet de beloofde snelheid haalt en internet er soms dagen uitligt.

Ik weet dat negatieve verhalen op internet gemeld worden en positieve vaak niet, maar toch: gemiddel een 2.1 op de schaal van 10 vind ik nogal wat.

Of moet ik dan toch maar bij Canal Digitaal blijven? Daar krijg ik wel een goede service en internet hapert eigenlijk nooit.
Raar, want het is toch al bijna 2 jaar 1 concern.

Zie ik teveel beren op de weg?

Dank, Marten
 
Tiger
Beste Marten,
Als je het aantal klanten bekijkt bij elke provider en dan het aantal klachten zal dat best meevallen. Maar Online is een budgetprovider en je verbinding zal afhangen hoe ver je van de wijkcentrale of straatkast zit en uiteraard de configuratie en aansluitingen van je systeem. Wil je voor een lage prijs veel dan kan je problemen verwachten. Ik heb zelf geen alles in 1 maar ben tot nu toe best wel tevreden. Alles wat nieuw en duur is kan ook een storing geven maar je moet zelf een keuze maken voor wat je zelf wil. En als je veel gaat googlen naar problemen bij een provider zal je zeker beren op de weg zien.
Succes met je keuze.
 
Marten
Dank voor je antwoord.
Ik zit 3 km van de centrale.
Fiber belooft wel de max VDSL snelheid van 60 mbits te halen. Maar ja of dat klopt?
Nu zit ik op 15 mb (ADSL) via Canal Digitaal. De tv gaat via de schotel.

Maar goed, ik wil graag de combi. Dus vandaar de vraag over Online.

gr Marten
 
Lutz
Indien je bij de providers zelf je adres intikt dan kan je zien welke snelheid de provider denkt op je adres te kunnen leveren.

Kijk eens voor de maximale snelheid bij kpn zelf, om een indicate te krijgen hoeveel te verwachten valt.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Marten
60 mbits geeft iedereen aan.
Maar er zijn veel klachten dat beloofde snelheden bij lange na niet gehaald worden. Fiber is hier duidleijk in en zegt dat wel te doen.
Alleen wil ik graag de schotel erbij houden.

Maar op het providercheck is het echt kommer en kwel omtrent Online.

Vandaar mijn twijfel en vraag hier.

Marten
 
Tiger

Quote

Marten schreef:

60 mbits geeft iedereen aan.
Maar er zijn veel klachten dat beloofde snelheden bij lange na niet gehaald worden. Fiber is hier duidleijk in en zegt dat wel te doen.
Alleen wil ik graag de schotel erbij houden.

Maar op het providercheck is het echt kommer en kwel omtrent Online.

Vandaar mijn twijfel en vraag hier.

Marten

De resultaten liegen er niet om maar hoe hoog is het percentage dat werkelijk een probleem heeft !!!!!.
Zoals bekend is Online een budgetprovider en de keuze wat je wilt nemen moet je toch zelf maken.
Persoonlijk geef ik zelf iets meer uit om zeker te zijn dat ik minder of geen problemen kan verwachten want de ergernis en eventuele stress voor die kleine meerprijs weegt niet op tegen de eventuele problemen van geen internet of slechte ontvangst van zenders.
En er is een gezegde dat je niet voor een dubbeltje op de eerste rang kan zitten.
Dus succes met je keuze.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Reputatie Online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie