Onderwerp bekijken
Geen of slechte telefoonverbinding, meld alles hier.
Email notificatie
|
|
Downstream |
Geplaatst op 29 May 2016, 18:00
|
Activiteit » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » TV Basis Berichten: 132 Lid sinds: 30 Dec 2006 |
Voorheen had ik telefonie bij Online en kreeg een email berichtje als ik een nieuwe voicemail had ontvangen, Dat was met een heel oude Wanado abonnement. Recentelijk ben ik overgestapt naar het alles in 1 abo en kan de optie voor email notificatie niet meer vinden. Bestaat die optie nog? Modem: Huawei HG655d |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 29 May 2016, 18:09
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote Downstream schreef: Voorheen had ik telefonie bij Online en kreeg een email berichtje als ik een nieuwe voicemail had ontvangen, Dat was met een heel oude Wanado abonnement. Recentelijk ben ik overgestapt naar het alles in 1 abo en kan de optie voor email notificatie niet meer vinden. Bestaat die optie nog? Modem: Huawei HG655d Misschien was het handig geweest om dit bij de overstap te vragen dan wist je nu waar je aan toe was. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Email notificatie', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
email instellingen | Algemeen | : 2 | 02 Feb 2019 |
Gratis email verdwijnt per 31 Jan | : 10 | 24 Mar 2017 | |
Gratis eMail stopt | Helpdesk | : 4 | 01 Jan 2017 |
Email adres Wie O Wie | : 4 | 27 Dec 2015 | |
geen email voor mijn-online | Helpdesk | : 6 | 26 Oct 2015 |
Advertentie