obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
modem
jojo
Heb caiway als provider ..en eigenlijk werkt alles perfect kreeg de router sitcom voor draadloos ..deze doet het ook overal op tv dans en telefoons..
Maar als ik nu de dreambox achter de router doe heb ik geen tv ..zenders wel de gewone standaard zenders maar geen hbo ect.. verbond ik de dreambox rechtstreeks aan de modem heb ik alles wel..behalve draadloos internet ..vaag ...hoe los ik dit op ..want eigenlijk moet alles wel willen alleen wel combi ik gebruik een van de twee doet het dan niet ..

Help Frown
 
Tiger

Quote

jojo schreef:

Heb caiway als provider ..en eigenlijk werkt alles perfect kreeg de router sitcom voor draadloos ..deze doet het ook overal op tv dans en telefoons..
Maar als ik nu de dreambox achter de router doe heb ik geen tv ..zenders wel de gewone standaard zenders maar geen hbo ect.. verbond ik de dreambox rechtstreeks aan de modem heb ik alles wel..behalve draadloos internet ..vaag ...hoe los ik dit op ..want eigenlijk moet alles wel willen alleen wel combi ik gebruik een van de twee doet het dan niet ..

Help Frown

Beste jojo dit is een onafhankelijk forum van/voor Online gebruikers maar er is ook een forum voor Caiway gebruikers wat je helemaal onderaan deze pagina vind dus ik weet niet waarom je dit topic op dit forum plaats ik denk dat je op je eigen forum beter geholpen kan worden.
 
jojo
Oké maar ben er al uit bedankt ..
 
Tiger

Quote

jojo schreef:

Oké maar ben er al uit bedankt ..

Prima maar als je dit topic op het Caiway forum had geplaatst en ook de oplossing kon je daar ook andere gebruikers mee helpen die eenzelfde probleem mee hadden want dat is tenslotte de bedoeling dat leden ook andere leden helpen.
Misschien kan je ook de oplossing hier op dit forum plaatsen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Waardeloos MODEM Algemeen : 11 21 sep 2019
Advertentie