obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
In-game kan ik anderen zien bewegen maar zelf kan ik dat soms niet
Cacanny
Beste Online Gebruikers forum!

Als ik in-game aan het bewegen ben, heb ik regelmatig dat ik niet meer kan bewegen. Ik zie dan wel andere mensen om me heen bewegen en allerlei acties uitvoeren en als ik dan in de killcam zie, zie ik dat ik gewoon op dat moment stil sta.
Kortom, er is geen enkele input van mij dat naar de server wordt gestuurd.

De RTT (Round Trip Time) gaat dan ook opeens als een gek omhoog. RTT volgens Blizzard:

"This is a smoothed estimate of the time it takes to receive a response from the server after you make a command in the game."

Dit houdt dus in dat ik totaal geen commando's meer stuur naar de server, maar dit wel binnenkreeg aangezien alle andere statistieken (LAT, PNG etc.https://eu.battle.net/support/en/arti...ticle/7779) geen rare gegevens tonen.

Onze snelheden van het internet zijn 16mb/s down en 1mb/s up.

Een aantal jaren geleden heb ik ook dit forum geraadpleegd over een probleem wat ik had. Ik ging er toen vanuit misschien dat het aan mijn bekabeling lag maar kan dat nu vrijwel uitsluiten aangezien ik dit nu goed gecontroleerd heb (pingen naar router). Ik gebruik zelf een kabel om op het internet komen. Ik heb toen veel gebeld naar Online.nl om het probleem op te lossen. Dit is toen succesvol gelukt, het lag toen blijkbaar bij KPN. Ik heb geen idee wat zij daar aan kunnen doen, maar ze hebben iets gedaan.

Als ik nu bel naar Online.nl met hetzelfde probleem word ik gewoon soort van afgewimpeld. Ik kreeg met pijn en moeite een nieuwe modem toegestuurd.

Wij hebben thuis onlangs een nieuwe modem gekregen, de ZyXEL, maar dit heeft het probleem niet opgelost.

Mijn vraag is nu dan ook, moet ik gewoon nu het probleem wat ik heb duidelijker uitleggen aan Online.nl dat ze mij kunnen helpen? Of ben ik gewoon gedoemd met dit internet aangezien het zo langzaam is (qua upload)?
Hebben meer mensen hier last van? Als ik hier wat meer uitsluitsel over kan krijgen dan ben ik allang blij, anders ga ik niet meer de moeite doen om mijn internet te veranderen.

Als ik nog meer info moet geven, vraag het me dan zal ik dat toevoegen.

Alvast bedankt!
Gewijzigd door Cacanny op 07 juni 2016, 23:10
 
Tiger
Beste Cacanny ik ben geen gamer maar jij geeft aan (Onze snelheden van het internet zijn 16mb/s down en 1mb/s up) ik neem aan dat dit de intrainwaardes zijn van het modem je werkelijke downloadsnelheid zal dan lager liggen. Als jij aan het gamen bent maak jij dan alleen gebruik van internet of meerdere huisgenoten!!! want dat zal natuurlijk ook het gamen beïnvloeden.
Blijft natuurlijk wel de vraag waarom ging het een tijd goed en nu niet meer.
 
Cacanny
Beste Tiger, bedankt voor je bericht!

Uiteraard, dit snap ik dat het internet wordt beïnvloed door andere huisgenoten. Het uitvallen gebeurt ook op momenten dat ik alleen thuis ben.

Er is juist een verschil tussen uitvallen en dat andere mensen gebruik maken van het internet, bij het laatste heb ik misschien traag internet vooral als iemand aan het uploaden is, maar er is geen sprake van uitval.

Waarom het nu weer slecht gaat, weet ik niet, maar het bellen naar Online.nl is echt een ramp.
 
Cacanny
Even een update van mijn kant, sinds 7 Juni nog steeds problemen met het internet. Het is echt niet te geloven hoe rampzalig slecht mijn internet is.

http://imgur.com/a/aFXFG

Dit is nog niet eens alles. In 5 minuten tijd packet loss van bijna 20%...

Er zal een monteur komen a.s. donderdag, hopelijk helpt dat.
Gewijzigd door Cacanny op 14 oktober 2016, 20:40
 
Cacanny
Update: Mijn problemen zijn inmiddels opgelost, sinds een ruime 2 maand geen packet loss en we hebben zelfs sinds een week sneller internet (50 mbps).
 
Tiger
In post #4 gaf jij aan dat de monteur nog zou komen kan je ook nog aangeven wat die heeft aangegeven welke problemen hij toen geconstateerd heeft.
Voor de rest super dat het probleem verholpen is.
 
Cacanny
De monteur zei dat het niet aan de lijn lag, maar aan de poort (ofzo iets). Hij zei TOEN ook al dat er VDSL mogelijk was en dat het hooguit twee weken duurde om dit over te zetten (niet dus).
Er was ook een monteur geweest in de zomer toen het internet eigenlijk goed was en hij vond ook niets aan de lijn. Daar heeft het nooit aan gelegen. Ze hebben iets opgelost, ons overgezet op het nieuwe netwerk misschien? Ik heb geen idee, hopelijk blijft het nu gewoon goed.
 
Tiger

Quote

Cacanny schreef:

De monteur zei dat het niet aan de lijn lag, maar aan de poort (ofzo iets). Hij zei TOEN ook al dat er VDSL mogelijk was en dat het hooguit twee weken duurde om dit over te zetten (niet dus).
Er was ook een monteur geweest in de zomer toen het internet eigenlijk goed was en hij vond ook niets aan de lijn. Daar heeft het nooit aan gelegen. Ze hebben iets opgelost, ons overgezet op het nieuwe netwerk misschien? Ik heb geen idee, hopelijk blijft het nu gewoon goed.

OK bedankt voor de informatie.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'In-game kan ik anderen zien bewegen maar zelf kan ik dat soms niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Zelf Router op glasvezel Online Alles-in-1 met Glasvezel : 1 16 sep 2020
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Advertentie