obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
voorinformatie voor overstap
Lepracon68
Hallo, ik zal eerst kort toelichten waarom ik dit vraag :
Ik ben al jaren Canal Digitaal lid en denk erover om alles in 1 te nemen bij hun en dus de diensten van online.nl erbij te krijgen.
Dit voornamelijk omdat ik gelezen heb dat je via de app, op smartphone of tablet overal tv kan kijken.

MAAR mijn vraag is ,
(1) of dat ook is als ik op de camping sta zonder schotel / tv ?
App all gedownload en ik zie dat hij vraagt om een koppelcode, beetje logisch nadenken trek ik mijn conclusie dat het alleen in en rondom huis is.
(2) Werkt de app met elke decoder (ik heb nu een VU+ box) ?
(3) ik behoud dus mijn schotel bij alles in 1, en krijg geen nieuwe kastjes of wel, of moet ik mijn smardcard nu ineens ergens anders insteken ?

Alvast bedankt voor uw antwoorden.
Het is eenvoudiger om in het begin ergens tegen te zijn, dan aan het einde. (Leonardo da Vinci 1452-1519)
 
Tiger
Je stelt deze vraag nu op dit forum !!! waarom vraag je niet naar de antwoorden bij Canal Digitaal waar je alles in 1 van wilt afnemen als die foutieve info geven kan je ze daar dan later toch op afrekenen of zie ik dat verkeerd ???.
 
Wanabo
Canal Digitaal en Online vallen onder de M7 groep en bieden dacht ik elkaars diensten ook aan. Dus zo gek is het niet om hier iets over online te vragen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Lepracon68
Ik denk dat je dat verkeerd ziet Tiger, het is tv van canal Digitaal, en bellen en internet van Online.nl samen gegoten in 1 pakket.
Wie weet het dan beter als de gebruikers van Online.nl ???
Dus zo gek vind ik mijn gedachten niet.
en idd Wanabo , M7 groep

Maar afgezien daarvan ...... heb je geen idee ?
Het is eenvoudiger om in het begin ergens tegen te zijn, dan aan het einde. (Leonardo da Vinci 1452-1519)
 
Adeo
Lepracon68, overal tv kijken.... denk het niet.
Heb hier hetzelfde abonnement, dus CD en Online , maar krijg hier tv via de schotel (van CD) en het Online kastje voor tv (wat het tv signaal via het modem moet krijgen) kan ik niet eens aansluiten vanwege de trage ADSL verbinding. Misschien heb ik het verkeerd maar dat horen we dan snel genoeg van jou.
 
Tiger

Quote

Lepracon68 schreef:

Ik denk dat je dat verkeerd ziet Tiger, het is tv van canal Digitaal, en bellen en internet van Online.nl samen gegoten in 1 pakket.
Wie weet het dan beter als de gebruikers van Online.nl ???
Dus zo gek vind ik mijn gedachten niet.
en idd Wanabo , M7 groep

Maar afgezien daarvan ...... heb je geen idee ?

Ik heb zelf geen TV van Online dus ook geen ervaring met het M7 kastje maar afgezien daarvan ben ik toch van mening dat de aanbieder in dit geval Canal Digitaal jou moet kunnen vertellen wat de mogelijkheden zijn dus m.a.w. of hetgeen wat jij wil wel of niet kan.
 
Lepracon68

Quote

Adeo schreef:

Lepracon68, overal tv kijken.... denk het niet.
Heb hier hetzelfde abonnement, dus CD en Online , maar krijg hier tv via de schotel (van CD) en het Online kastje voor tv (wat het tv signaal via het modem moet krijgen) kan ik niet eens aansluiten vanwege de trage ADSL verbinding. Misschien heb ik het verkeerd maar dat horen we dan snel genoeg van jou.


Kijk, dat zijn nu antwoorden waar je wat aan hebt.

Ik heb zelf een VDSL lijntje liggen met maximaal 55Mb
en ja schotel van CD voor tv

Quote

(wat het tv signaal via het modem moet krijgen)

er zou dus een koppeling tussen je modem (router) en je eigen satbox moeten zijn?
of krijg je tv signaal vanaf internet ergens, (dan kan het wel wereldwijd)

Ik denk dat ik toch maar eens online.nl ga bellen

Bedankt voor het meedenken
Het is eenvoudiger om in het begin ergens tegen te zijn, dan aan het einde. (Leonardo da Vinci 1452-1519)
 
Lepracon68
Nu dan maar even mijn bevindingen over het in contact komen met online.nl

netjes een bandje zoals alle andere bedrijven.
Keuzemenu - nieuwe klant, waarna de telefoon netjes overgaat
na 1x word de verbinding verbroken.

Nogmaals geprobeerd - zelfde resultaat

Mijn keuze was toen dus al snel gemaakt, en alles in 1 van TELE2 bestelt.

Zo wil ik niet beginnenaan een samenwerkingsrelatie.
Het is eenvoudiger om in het begin ergens tegen te zijn, dan aan het einde. (Leonardo da Vinci 1452-1519)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'voorinformatie voor overstap', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 28 27 mei 2019
Modem in Bridge mode voor internet en TV Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 05 mei 2019
Advertentie