obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
wat betekend falied to open stream
Tiger

Quote

Boterbloem schreef:

Ik heb een Panasonic internet radio gekoppeld. Radiozenders kies je via de app van Allplay Radio. Sinds kort werken de meeste zenders niet meer en krijgen we als melding: Failed to open stream. an dit aan de instelling van het modem liggen.??

Volgens mij ligt dit niet aan het modem en over dit probleem staat heel veel op internet.
Waarom drop je dit probleem niet op een forum van internetradio's ik denk dat die jou hierover veel beter kunnen informeren.
 
Boterbloem
Goedendag,

De radio zit met een netwerkstekker gekoppeld. Deze zo juist losgemaakt en wonder boven wonder doet het probleem zich niet meer voor. Wat de oorzaak nu is geweest weet ik ect niet. De netwerkstekker zat wel goed vast.
 
Tiger

Quote

Boterbloem schreef:

Goedendag,

De radio zit met een netwerkstekker gekoppeld. Deze zo juist losgemaakt en wonder boven wonder doet het probleem zich niet meer voor. Wat de oorzaak nu is geweest weet ik ect niet. De netwerkstekker zat wel goed vast.

In ieder geval is je probleem nu toch snel opgelost en kan je nu genieten van je favoriete muziek.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wat betekend falied to open stream', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Open the gates! Please.. Zyxel configuratie en problemen : 1 07 nov 2019
Poort niet meer open te zetten Zyxel configuratie en problemen : 2 19 dec 2018
IPTV stream Cisco 887VA Eigen modem configuratie en problemen : 12 13 apr 2017
MW2 Open Nat type [HELP] Thomson configuratie en problemen : 12 30 okt 2014
Xbox open nat Huawei configuratie en problemen : 32 29 okt 2013
Advertentie