obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Seagate Central
ekhhorlings
Ik heb sinds enkele weken een all in one pakket van online voor dit had ik xs4all met een Fritzbox 7360.

Nu met het Zyxcel modem kan ik in mijn LAN een Seagate Central 2b niet meer terug vinden..... wordt nergens in het netwerk getoond.
Met het fritzbox modem had ik geen problemen. (zowel onder windows 10 als onder linux elementary)

Kan iemand mij vertellen waar ik naar moet kijken, begin nl een beetje radeloos te worden.

Eddy
 
Tiger

Quote

ekhhorlings schreef:

Ik heb sinds enkele weken een all in one pakket van online voor dit had ik xs4all met een Fritzbox 7360.

Nu met het Zyxcel modem kan ik in mijn LAN een Seagate Central 2b niet meer terug vinden..... wordt nergens in het netwerk getoond.
Met het fritzbox modem had ik geen problemen. (zowel onder windows 10 als onder linux elementary)

Kan iemand mij vertellen waar ik naar moet kijken, begin nl een beetje radeloos te worden.

Eddy

Misschien heb je iets aan de bijgevoegde link http://www.seagate.com/nl/nl/manuals/...tting-help en kom je er niet uit kan je altijd ondersteuning krijgen bij Seagate.
 
Lutz
Mischief hebben de Fritzbox en het Zyxel modem verschillende IP ranges? Ik herinner mij dat ik dat bij mijn Fritzbox en het Huawei modem ook had.

Vermoedelijk heb je je Seagate op een vast IP adres gezet en dus zie je die nu niet meer.

Oplossing: herconfigureer Seagate of pas het DHCP range van de Zyxel modem aan an dat van de FritzBox
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Seagate Central', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie