obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Pinnen via CCV over online internet
label
Ik probeer wat poorten open te stellen zodat ik mijn pin app kan laten functioneren over het online publiek internet maar krijg het niet voor elkaar!
ik moet poort 15000 tot 15899 open zetten maar krijg dan de melding alle van de pport nummers sum kunnen niet meer zijn dan 256????
Iemand een idee?
 
Tiger

Quote

label schreef:

Ik probeer wat poorten open te stellen zodat ik mijn pin app kan laten functioneren over het online publiek internet maar krijg het niet voor elkaar!
ik moet poort 15000 tot 15899 open zetten maar krijg dan de melding alle van de pport nummers sum kunnen niet meer zijn dan 256????
Iemand een idee?

Waarom neem je geen contact op met CCV die moeten jou toch op weg kunnen helpen met de verbinding.
 
I R Baboon
Poort ranges werken niet goed op de Huawei. Altijd problemen.

UPnP of DMZ moet je gebruiken als er zoveel poorten open moeten.
Of jouw pinapparaat UPnP bezit en of je hem in de DMZ mag zetten, moet je zelf nakijken.
Wellicht dat bepaalde dingen niet mogen van je payment provider. Dat moet je ook nakijken.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Tiger
Misschien heb je iets aan deze info,
Volgens http://www.efficientbetalen.nl/websi....ern_JK.pdf zijn de IP adressen voor pinnen via publiekelijk internet 193.173.53.101
 
Tiger

Quote

label schreef:

Ik probeer wat poorten open te stellen zodat ik mijn pin app kan laten functioneren over het online publiek internet maar krijg het niet voor elkaar!
ik moet poort 15000 tot 15899 open zetten maar krijg dan de melding alle van de pport nummers sum kunnen niet meer zijn dan 256????
Iemand een idee?

Hallo label,

We zijn nu ruim 1 week verder heb jij intussen al een oplossing voor je probleem gevonden ? en als dat zo is laat dan even iets weten misschien heeft iemand anders daar dan ook profijt van.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Pinnen via CCV over online internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Advertentie