obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Problemen SIP-registratie
frankvdz
Ik heb die dagen met mijn Fritzbox ook geen telefonie gehad. Ik maak gebruik van 5 verschillende voipproviders, behalve de 3 hier eerder genoemde nog 2 andere uit de VS, alle werkten niet meer. Na de storing gemeld te hebben bij Online werd bij hoog en bij laag beweerd dat het niet aan hen lag. Zelfs na de mededeling dat ik van 5 verschillende voipproviders gebruik maak lag het volgens Online toch echt niet aan hen. Ik moest het zelf maar op zien te lossen.
 
RichieB
Het komt bij ons nog steeds regelmatig voor dat SIP het een tijd niet doet. We hebben het nu permanent opgelost door over te stappen op glasvezel van Telfort.
 
jms319
RichieB, ik hoop dat je problemen met SIP nu zijn opgelost. Met de registratie bij onze SIP-providers heb ik, nadat ik meldde dat het probleem was opgelost, geen problemen met de registratie meer gehad. Een enkele keer per maand heeft een registratie soms een paar minuten problemen maar dat komt altijd weer vanzelf goed en werkt daarna weer top. Geen geregelde/lange onderbrekingen dus. Met VDSL heb ik nog geen ervaring met Fritz maar binnenkort wordt ons internet-only abo omgezet van ADSL naar VDSL voor bijna een hele euro minder per maand. Plotseling 13.500 down in de afgelopen paar maanden vond ik toch wat magertjes worden na vele maanden daarvoor bijna 19.000. Gelukkig kon ik 'upgraden' voor een jaartje voor een lager maandbedrag en (in principe) bijna dubbele snelheid.

OT: De omzetting naar het KPN-netwerk verliep vanochtend bij ons zonder problemen en een dag eerder dan per e-mail was aangekondigd. Voor de zekerheid heb ik Fritz maar een paar dagen achter de Huawei gehangen vanwege support en om te zien of telefonie zou blijven werken. En het werkte ook prima zonder SIP-problemen achter de Huawei maar het instellen van de Huawei is wel wat minder gebruikersvriendelijk dan de Fritz. In de Huawei heb ik SIP bij ALG uitgevinkt en Fritz ingesteld voor achter een andere DSL-modem. Toch handig om met de Huawei weer eens mee gerommeld te hebben. Altijd leerzaam. In elk geval werkt alles nog na de migratie. Op naar de volgende migratie van ADSL naar VDSL!

jms319
 
funkyduck
Ik betaalde al meer dan tien jaar 19 euro per maand voor internet only. Nu moet ik ineens 25, of inderdaad 24 voor VDSL gaan betalen. Tijdens en na de omzetting ging mijn snelheid juist omlaag. Ik kan nu wel gaan omzetten naar VDSL, maar voor mij is het het tijd om toch naar een andere provider te gaan. Online heb ik gebeld, maar komt mij niet tegemoet met een vaste maandprijs. Ik moet gewoon ineens 5 of 6 euro meer gaan betalen. Ik denk nu toch te gaan naar glasvezel van Vodafone. Dan heb ik voor nogeens 8,50 euro meer 50/50. Vooral de up zal mij gaan bevallen ivm mijn grote cloud voor backups.
 
Lutz
Je kan natuurlijk altijd je geluk bij een ander provider met beter klantenservice zoeken. Post je later nog eens, na je omzetting, hoe dat is gegaan?

Ik wens je in ieder geval snel en stabiel internet toe!
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen SIP-registratie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. Klacht over Online : 8 16 mei 2018
Problemen na Upgrade Algemeen : 19 11 dec 2017
problemen met Zyxel VMG8924 b10 Algemeen : 5 12 jun 2017
Opzeggen / legale contractbreuk nav. recente problemen? Storing : 7 13 nov 2016
Advertentie