obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
poort openen
Huubke68
ik heb een cctv camera altijd gewerkt tot ik erachter kwam dat ze in mijn router/modem zaten dus heb gereset met het knopje aan de zijkant nu kom ik wel zover dat ik de camera gevonden kan krijgen in de modem/router dat ik hem zie staan bij wan - ip adres maar dan verder hoe krijg ik die weer zichtbaar??????????????
 
I R Baboon
AlsĀ eerste moet je router beveiligen met een sterk eigen gekozen wachtwoord.
Anders hou je altijd problemen met de veiligheid van je netwerk.

Maar wat bedoel je precies met zichtbaar? Op je eigen interne netwerk of via het internet?
In principe moet je dezelfde procedure volgen alsof je de camera voor het eerst aansloot.
Want met de fabrieksreset zijn alle instellingen verdwenen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Huubke68
wanneer ik een monitor rechtstreeks aansluit op de dvr is het goed maar als ik op de gsm of pc kijk krijg ik geen beeld wel zie ik (in de modem)bij status - wan het ip adres wat ik ook in mijn gsm heb dus ergens moet er nog iets open gezet worden zodat het beeld voor iedereen die hem kan zien zichtbaar wordt zoals van ouds,
maar hoe en wat nu ?
 
I R Baboon
Als je wilt kijken via je eigen interne netwerk, moet er niets opengezet worden.
Dat is pas nodig als je buitenshuis verbinding wilt houden met je camera.

Je WAN ip adres is niet nodig voor je interne netwerk. Dat is pas weer nodig voor externe zaken.
Zoek op welk ip adres je camera systeem kreeg van het modem. Iets met 192.168.1.xxx.
Staat in de LAN pagina van het modem of in de PVR zelf (netwerkinstellingen).
Dat ip adres moet je gebruiken in je app op de telefoon of in je browser op de PC om contact te maken met de camera.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Huubke68
dat is het hem nu ik kan hem intern ook niet zien en wil ook extern kunnen zien, maar ik neem aan dat wanneer ik dan 4 camera`s heb ook 4 ip adressen ? had ook al wat gekregen via online zelf stuurde me naar portfowrding.com etc maar moet nog uitproberen of het me lukt moest ergens in NAT zijn dacht ik zo
 
Huubke68
we hebben hem nu zover dat we hem wel zien op de pc en laptop maar niet via de externe (telefoon) volgens portchecker staat die ook niet open, heb gekeken op portfowarding.com enige uitleg zie ik op een gegeven moment dat onder geavanceerd -nat 2 tabbladen mis oa portmapping en dacht portfowarding ???????
 
Huubke68
poorttoewijzing staat onder firewall maar extern (telefoon) nog steeds niet zichtbaar ????????????????????????????????
 
Huubke68
nu inmiddels tijdje geleden maar nu monteur erbij gehaald en ja zoals ik dacht hij weet het ook niet nu schijnt mijn ip niet zichtbaar te zijn ??????
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'poort openen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Poort niet meer open te zetten Zyxel configuratie en problemen : 2 19 dec 2018
Poort 53 UDP geblokkeerd? Storing : 2 05 aug 2017
Het grote Huawei poort openen topic Huawei configuratie en problemen : 370 07 sep 2016
probleem met openen Huawei configuratiescherm Huawei configuratie en problemen : 10 29 feb 2016
utorrent poort instellen op zyxel vmg8324-b10a Zyxel configuratie en problemen : 7 18 feb 2016
Advertentie