obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Fritz!Box 7390 Krijgt geen verbinding
mbakirci

Quote

dutch flash schreef:

Staat op B.
En Use previous DSL version staat niet aan gevinkt.


Ik kan nergens Use previous DSL version vinden. De view staat op Advanced.
Zal het hier mee te maken kunnen hebben?
 
dutch flash

Quote

mbakirci schreef:

Quote

dutch flash schreef:

Staat op B.
En Use previous DSL version staat niet aan gevinkt.


Ik kan nergens Use previous DSL version vinden. De view staat op Advanced.
Zal het hier mee te maken kunnen hebben?


Kijk onder Internet > Dsl Information. Tab blad > Line Setting.
Ik heb geen ADHD, heb VDSL2 is al snel genoeg.
 
mbakirci

Quote

Ronsworld schreef:

Nog een paar dingetjes;

ISRA aansluitpunt is goed?
Aansluitkabeltjes zijn goed?
Zitten geen rare splitters e.d. tussen ISRA en modem?

Reden: wellicht is de FB wat zinniger wat signaal betreft als het online modem.


Ja, aan de opzet ligt het denk ik niet. Ik heb geen splitters. Direct vanuit een telefoonstopcontact de modem in. Mocht daar iets fout zijn zou de zyxel het ook niet doen denk ik. Verder heeft hij het op ADSL jarenlang perfect gedaan.
 
Lutz
Wat gebeurt indien je het Zyxel modem eens langer dan 24 uren eraan laat hangen?
Dan weet je gelijk of tot je ISRA punt alles goed zit.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
mbakirci
Oh dat doet hij zeker. Ik probeer de fritzbox in te stellen rond de uur of twee per week. De rest van de dagen staat de zyxel modem gewoon aan.
 
Lutz
Misschien een heel domme vraag: heb je op het nieuwe netwerk bonding gekregen en je oude Frits!Box ondersteunt dat niet?

Bij de 7490 wordt wel bonding ondersteunt, maar bij de 7390 heb ik mijn twijvels.

Je hebt het zeker eerder geschreven, maar welke download snelheid haal je met het Zyxel modem? Ooit was de regel tod 50Mbps zonder bonding, bij meer download snelheid heb je bonding nodig.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
mbakirci
Ik zou niet weten wat bonding is. Mijn abbonoment is 50 Mbps download, maar haal bij speedtest.net varierend tussen de 35 en 45 Mbps.
http://www.speedtest.net/my-result/5811804784
 
Tiger

Quote

mbakirci schreef:

Ik zou niet weten wat bonding is. Mijn abbonoment is 50 Mbps download, maar haal bij speedtest.net varierend tussen de 35 en 45 Mbps.
http://www.speedtest.net/my-result/5811804784

Tussen de 35 en 45 Mbps is een mooie snelheid maar vergeet niet dat het een abonnement TOT 50 Mbps is.
 
mbakirci

Quote

Tiger schreef:

Quote

mbakirci schreef:

Ik zou niet weten wat bonding is. Mijn abbonoment is 50 Mbps download, maar haal bij speedtest.net varierend tussen de 35 en 45 Mbps.
http://www.speedtest.net/my-result/5811804784

Tussen de 35 en 45 Mbps is een mooie snelheid maar vergeet niet dat het een abonnement TOT 50 Mbps is.


Ik heb ook niks te klagen over de snelheid. Ben dik tevreden hiermee. Alleen dat de fritzbox het helaas niet wilt doen als modem Sad
 
Lutz
In goed Nederlands gebruik je bij bonding twee telefoon lijnen tot de straatkast en moet je modem dat ondersteunen. Ik vrees dat dit het verschil is tussen de 7390 en de 7490. Het zou verklaren waarom je geen signaal kan detecteren.

Wil je het echt wweten dan zou je een courante Fritz!Box moeten kopen die wel bonding ondersteunt.

Meer kan ik niet van maken.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritz!Box 7390 Krijgt geen verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel abonnement fritz box 5490 Bridge Mode Eigen modem configuratie en problemen : 2 21 apr 2021
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Advertentie