obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Tijdelijke oplossing voor af en toe uitvallen van internet (DNS not found)
DnDiene
Sinds de overstap op het KPN netwerk valt het internet af en toe voor een paar minuten uit. Als ik dan een website open zegt chrome 'DNS not found'. Een kennis die ook internet van Online heeft, heeft precies hetzelfde probleem, dus het ligt niet aan mij.

Waarschijnlijk heeft het te maken met de storingsmelding die nu al enkele weken op de site staat.

Anyway, tijdelijke oplossing is een alternatieve DNS server in te stellen, bijvoorbeeld die van google. How to is makkelijk te vinden via google: 'how to change dns to google'.

Misschien helpt het jullie Smile.
 
karmel
pfff weer storing ...weer geen internet!
zijn er nog meer mensen die daar last van hebben ?
 
Martino70
Ik heb nog wel iinternet maar zo traag als dikke stront.......
 
karmel
Nou heb je nog een klein beetje mazzel...hier is het geruisloos stil ...geen tv geen muziek ...
 
karmel
Oh sorry Ronsworld...
Dat was niet mijn bedoeling ik ben hier voor t eerst...
Me excuus hiervoor 🤗
 
Elnino
Deze DNS werkt ook (gratis): https://alternate-dns.com/
 
Tiger

Quote

DnDiene schreef:

Sinds de overstap op het KPN netwerk valt het internet af en toe voor een paar minuten uit. Als ik dan een website open zegt chrome 'DNS not found'. Een kennis die ook internet van Online heeft, heeft precies hetzelfde probleem, dus het ligt niet aan mij.

Waarschijnlijk heeft het te maken met de storingsmelding die nu al enkele weken op de site staat.

Anyway, tijdelijke oplossing is een alternatieve DNS server in te stellen, bijvoorbeeld die van google. How to is makkelijk te vinden via google: 'how to change dns to google'.

Misschien helpt het jullie Smile.

Het hoeft niet altijd aan de DNS te liggen bij probleemoplossing gaf mijn laptop aan kan geen verbinding maken met de DNS server en in het modem de Zyxel kreeg ik direct een foutmelding kan geen verbinding maken met internet neem contact met de provider.
De helpdesk gaf aan dat er een storing was.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tijdelijke oplossing voor af en toe uitvallen van internet (DNS not found)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Advertentie