obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
unencrypted tv signaal beschikbaar?
janoonk
Biedt online (ook) een tv signaal die unencrypted is bijv. via iptv of via dvb-c?
 
Lutz
Ik begrijp de vraag niet goed.

Online levert interactive televisie. Maar je moet een abonnement voor hebben: dus het is versleutelt. Ik weet alleen niet of je het zonder settop box op je telefoon kan zien., omdat ik geen televisie van online heb.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
janoonk
Er zijn aanbieders die tevens (een aantal) onversleutelde kanalen doorgeven via DVB-C (dus gewoon coax kabel in je TV die een DVB-C tuner heeft) zoals Ziggo en ON.
Ook zijn er providers die IPTV bieden waar een deel van de kanalen ook onversleuteld zijn zoals (ook) bij ON.
Ik ben nl. niet zo'n fan van langzame, lelijke, trage, energieslurpende settop boxen met weeeer een extra afstandsbediening.
 
Tiger

Quote

janoonk schreef:

Er zijn aanbieders die tevens (een aantal) onversleutelde kanalen doorgeven via DVB-C (dus gewoon coax kabel in je TV die een DVB-C tuner heeft) zoals Ziggo en ON.
Ook zijn er providers die IPTV bieden waar een deel van de kanalen ook onversleuteld zijn zoals (ook) bij ON.
Ik ben nl. niet zo'n fan van langzame, lelijke, trage, energieslurpende settop boxen met weeeer een extra afstandsbediening.

Als je een ingebouwde DVB-C tuner hebt moet je een CI+Module gebruiken met smartcard en die module geeft dan alleen die tv zenders door die in je abonnement zitten. Het voordeel is dat je super beeld hebt geen extra afstandbediening maar het schakelen tussen de zenders is langzamer als met een digitale tuner.
Aan alles wat men wilt zit een voor en nadeel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'unencrypted tv signaal beschikbaar?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen DSL signaal Storing : 5 20 jan 2016
Weinig WiFi signaal boven met de Huawei HG655d Algemeen : 2 17 mei 2012
VDSL alleen beschikbaar bij KPN & Scarlet? Algemeen : 6 24 dec 2011
verbetering signaal Thomson TG712 Thomson meer apparaten aansluiten : 3 09 jan 2011
verbetering signaal Livebox meer apparaten aansluiten : 3 09 jan 2011
Advertentie