obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
halve dag na KPN migratie ineens geen internet meer
geeninternet10
's ochtends vond de migratie naar KPN plaats en had ik werkend internet, maar niet voor lang ('s avonds geen DSL signaal meer).
Het vreemde hierbij is dat het internet 's ochtends én 's middags op het KPN netwerk werkte (nieuw KPN ip adres gekregen). Pas een halve dag NA de migratie stopt het internet ineens.

Diverse modems getest. allen geven aan dat er geen DSL signaal is.
Er is niets veranderd aan de configuratie noch aan de instellingen. Hooguit modem uit en aan gezet.
Hiermee is uitgesloten dat het probleem bij mij thuis zit.


-Iemand anders hetzelfde meegemaakt?
-Wie weet wat er aan de hand is en hoe dit op te lossen?


(Online werkt niet mee om snel en effectief de oorzaak te zoeken en op te lossen. Ze willen niemand naar de verbinding in bijv. de wijkcentrale/verdeelkast laten kijken, terwijl mijn vermoeden is dat daar het probleem zit aangezien ik geen DSL signaal binnenkrijg. Hooguit willen ze een monteur naar mijn huis sturen (en die kan op z'n vroegst pas volgende week! Dus een hele week zonder internet!), maar die komt vermoedelijk voor niets omdat het probleem niet bij mij thuis ligt. Heb dit aan Online aangegeven, maar ze weigeren iets anders te willen doen.)
 
Tiger
Ik weet niet welke motieven Online heeft om de klanten met problemen op te zadelen maar een ding staat vast Online is zeer klantonvriendelijk ze zijn niet rechtuit en draaien om de zaken heen.
Heb zelf een klacht op klachtenkompas gezet ben benieuwd wanneer er van hun kant reactie op komt.
 
Tiger
Ben vanmorgen gebeld door Online n.a.v. mijn klacht op klachtenkompas.
Moet eerlijk zeggen ik was verbaasd door deze snelle reactie en ben zeer vriendelijk te woord gestaan door Ronald van het Online team.
Alles zou naar tevredenheid opgelost worden door de migratie drukte was e.e.a. fout gegaan.
Er is een creditering aangemaakt voor de te hoge kosten en na de afhandeling komt men hier op terug.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'halve dag na KPN migratie ineens geen internet meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Advertentie