obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Instellingen
Franx
Ik kan het mailmapje Spam alleen benaderen via webmail. Gaat dat wel lukken als ik imap (nu gebruik ik pop) ga gebruiken? En wat zijn daarvoor de instellingen?
 
Tiger

Quote

Franx schreef:

Ik kan het mailmapje Spam alleen benaderen via webmail. Gaat dat wel lukken als ik imap (nu gebruik ik pop) ga gebruiken? En wat zijn daarvoor de instellingen?

Voor zover ik weet heeft Online geen IMAP instelling.
De meeste spam houd Online al tegen en die komt in spammap de rest van de ongewenste mails zal je zelf moeten blokkeren.
 
Lutz
Weet je zeker dat je dat niet per ongeluk in het mail programma zo hebt ingesteld?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Franx
Dag Lutz,
Ik heb de instellingen ingevoerd bij een nieuwe telefoon, dus m.i. niet in het mailprogramma.
Groet,
Franx
 
Lutz
Dus je wil mail, ontvangen van de online mail server, op een telefoon ontvangen?
Wil je dat in je thuisnetwerk via wifi doen, of overal in Nederland met mobiel internet?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Franx
Dag Tiger,
Voor de inkomende mail kun je ook voor online imap gebruiken (heb ik op een andere telefoon voor de Gmail app gedaan). Mijn problemen is nu juist het Spam-mapje. Daar komt netjes alle spam in, maar ik kan dat mapje niet bewerken (legen) vanuit mijn iPhone. Ik moet daar steeds naar de webmail site. Doe ik dat niet, dan loopt mijn mailbox vol... 😪😱
Groet,
Franx
 
Franx
het is gelukt!
Het controleren duurde heel lang en uiteindelijk kwam de melding dat het alleen zonder SSL kon. Daarna weer heel lang wachten en nu is het toch gelukt. Serverpoort 993 wordt gebruikt.
Ik weet echter niet hoe veilig de verbinding nu is en of die ook werkt met internet?
Gewijzigd door Franx op 09 december 2016, 22:28
 
Tiger

Quote

Franx schreef:

Dag Tiger,
Voor de inkomende mail kun je ook voor online imap gebruiken (heb ik op een andere telefoon voor de Gmail app gedaan). Mijn problemen is nu juist het Spam-mapje. Daar komt netjes alle spam in, maar ik kan dat mapje niet bewerken (legen) vanuit mijn iPhone. Ik moet daar steeds naar de webmail site. Doe ik dat niet, dan loopt mijn mailbox vol... 😪😱
Groet,
Franx

Hallo Franx je hebt gelijk het werkt ook met IMAP heb zo juist een mailadres daarmee gemaakt maar het mapje met de spam maak ik een keer in de paar weken leeg maar kijk van te voren of er mail in zit wat geen spam is.
 
Franx
Dag Tiger,
Idd.
Maar als je de POP instelling gebruikt, krijg je de Spam-map niet te zien ...
Grt, Franx
 
Lutz
Ik heb op internet gezocht en een Engelstalige draad gevonden:

https://www.hmailserver.com/forum/vie...hp?t=17945
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Instellingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Outgoing mail instellingen icm VPN Email : 2 11 mrt 2019
email instellingen Algemeen : 2 02 feb 2019
FB 7581 Vraag Instellingen/Geen internet Algemeen : 14 08 nov 2018
Online VOIP instellingen Zyxel configuratie en problemen : 2 06 jul 2018
instellingen Fritzbox Eigen modem configuratie en problemen : 7 27 nov 2017
Advertentie