obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u vragen en tips kwijt over kanalen indeling en favorieten van uw digitale tv ontvanger.
 Onderwerp afdrukken
TV app voor Android werkt niet meer
gvb
Na de laatste update van deze app heb ik op geen enkel apparaat meer TV. Twee telefoons, drie tablets die voorheen prima werkten weigeren nu dienst. Dit ondanks dat alle apparaten ruimschoots voldoen aan de minimaal vereiste Android versie.
Bij online hiervan melding gemaakt en e.e.a. zou worden doorgegeven aan de afdeling techniek. Maar tot op heden 0,0 resultaat. Het kan toch niet zo zijn dat elke keer als zij een verplichte update lanceren je nieuwe apparatuur zou moeten kopen.
Ik kan mij niet voorstellen dat er niet meer mensen zijn die hetzelfde probleem hebben. Alleen lees ik er niets over op dit forum.
 
Lutz
Werkt interactieve televisie thuis op de tv wel?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
gvb
Interactieve TV werkt zonder problemen, los van een af en toe even stilvallend beeld en geluid. Overigens, ik heb glasvezel.
Gelukkig nieuw jaar voor iedereen trouwens.
 
Lutz
Dan zal het toch aan Online liggen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV app voor Android werkt niet meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
Advertentie