obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier je vragen over webspace
 Onderwerp afdrukken
overzetten/kopiëren mappen
jv
Omdat gratis mail gaat verdwijnen, wil ik al mijn mappen met mail overzetten naar een andere, hoe doe ik dat?
 
Lutz
Daar hebben wij meer informatie nodig. Gebruik je pop3 of IMAP voor email?
In het eerste geval staat je mail al lokaal op de computer, in het 2e geval niet.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
jms319
Misschien is het je inmiddels gelukt om al je mail te downloaden maar anders heb jij (of iemand anders met een Online e-mailadres dat binnenkort vervalt) misschien iets aan deze uitleg (en schermafdrukjes) om een gmail-account te gebruiken om je e-mail die bij Online binnenkomt op te laten halen door gmail:

https://www.seniorweb.nl/artikel/prov...n-in-gmail en/of
https://support.google.com/mail/answe...72049&rd=1

Bij onder ander hotmail.com / outlook.com kun je je email op een vergelijkbare manier laten ophalen naar je een e-mailadres dat je daar hebt (zie schermafdrukje waar je dat kunt instellen bij outlook.com). Daar heet het een 'Connected Account'. Ik zou vooralsnog wel je mail op de server van Online laten staan zolang dat kan. Het binnenhalen van mail van een ander e-mailadres (bijvoorbeeld Online.nl) naar een gmail-account werkt prima.

Succes,

jms319
jms319 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
jms319
En de andere twee voorbeeldschermafdrukken die ik niet meer bij het vorige bericht kon toevoegen.
jms319 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
jv
Bedankt voor de reacties. Het is inmiddels gelukt.
 
jms319
Bedankt voor het terugkoppelen. Goed dat het je gelukt is.
 
Tiger

Quote

jms319 schreef:

Bedankt voor het terugkoppelen. Goed dat het je gelukt is.

Zo zie je maar weer dat er leden zijn die anderen helpen om een probleem op te lossen.
Chapeau chapeau.Thumbs Up
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'overzetten/kopiëren mappen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
mail lokaal verplaatsen naar mappen Algemeen : 2 07 nov 2014
Advertentie