obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wilt u hulp bij het aansluiten van uw digitale TV onvanger op Tv of stereo versterker installatie? Probeer het hier.
 Onderwerp afdrukken
Kodi
Downstream
Momenteel kijk TV met de originele Online M7 box.

DVDs etc met een Windows 10 PCtje waarop Kodi draait.
 
Lutz
Kodi werkt rechtstreeks via internet. Je hoeft geen televisie van Online te hebben. Indien je een abonnement voor televisie hebt, dan kan je het misschien via Kodi zien. Alleen heb ik daar geen ervaring mee. Ik dacht voor fullHD heb je 10Mbps download snelheid nodig om het te kunnen zien.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Downstream
Ik weer dat Kodi via internet werkt.

De Online box is een ramp.
Zo enorm traag. Allemaal onzin zenders die in de weg zitten. Etc.

Het programma aanbod van Online is ruim voldoende voor mij.
Ik kijk eigenlijk maar 5 zenders
 
Lutz
Hoi sluit je dan de Online Box aan? Met een LAN kabel, of draadloos?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Downstream
Nee, mijn Online Box is direct aangesloten op mijn TV met een HDMI kabel en de box is met netwerkkabeltje aangesloten op mijn Online Zyxtel modem


Met de afstandsbediening switch ik tussen de inputs (4x HDMI) van mijn TV.
Dat is geen probleem.
De Online box is ronduit slecht.
Traag.
Ik kan de zenders buiten mijn pakket niet verbergen.
Ik kan de zenders niet ordenen.
Etc
 
Lutz
Je loopt tegen de beperkingen van de box aan. Je kan proberen de box te resetten, maar op dat wat oplevert?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Techguy
Je kunt ook casten hè, tenminste als je een chromecast hebt. Dan heb je het beste van 2 werelden. Plus ik moet zeggen dat dat prima werkt als je meerdere TV's hebt maar niet een 2e settopbox wilt aanschaffen/huren.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kodi', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie